Skammerens Datter II: Slangens Gave (2019)

Alternatieve titel: The Shamer's Daughter II - The Serpent Gift

Denemarken
Avontuur / Fantasy

geregisseerd door Ask Hasselbalch
met Nicolas Bro, Jakob Oftebro en Allan Hyde

Drakan is van plan om de Hooglanden binnen te vallen en zal elke kans op een respectabel en onafhankelijk leven vernietigen, zowel in de Hooglanden als in de dorpen. Dina, Nico en de familie leven een gevaarlijk nomadisch leven. Dina ontmoet een mysterieuze vreemdeling - haar vader, Sezuan. Maar wanneer Davin en Nico gevangen zitten in het gevreesde Sagisburg, wordt Dina gedwongen om met Sezuan een gevaarlijke reis te beginnen om hen te bevrijden. Sezuan is een meester met de kracht om mensen illusies te laten zien; Dina ontdekt dat ze zijn capaciteiten bezit naast haar eigen bovennatuurlijke vermogens.