Chaempieon (2018)

Alternatieve titels: Champion | 챔피언

Zuid-Korea

geregisseerd door Yong-Wan Kim
met Dong-seok Ma, Kwon Yul en Ye-ri Han

Mark is een voormalig kampioen armworstelen en is opgegroeid in de Verenigde Staten. Hou zou graag terugkeren naar Zuid-Korea om nog een keertje te schitteren op een toernooi. Jin-Ki is een promotor en hij droomt ervan zijn leven te veranderen door Mark te gebruiken en regelt een gevecht voor hem. Terwijl Mark traint voor zijn belangrijkste wedstrijd ooit ontmoet hij zijn zus die hij nooit gekend heeft.