My Perfect Romance (2018)

Alternatieve titels: Comment Trouver l'Amour à la Saint-Valentin? | My Perfect Valentine

Canada
Romantiek

geregisseerd door Justin G. Dyck
met Lauren Holly, Jodie Sweetin en Morgan Fairchild

De nieuw aangestelde CEO van Robinson Tech, Wes Robinson, is op zoek naar nieuwe ideeën om de verkoop van het bedrijf te stimuleren. Vivian Blair, een softwareontwikkelaar, presenteert hem vlak voor Valentijnsdag een dating-algoritme waaraan ze heeft gewerkt met de naam My Perfect Match. Wes ziet potentieel en een mogelijkheid om het bedrijf te verbeteren en de dienst te lanceren. Wanneer het paar wordt uitgedaagd om My Perfect Match zelf te gebruiken om liefde te vinden, laat dit algoritme enkele interessante resultaten zien.

avatar van Cbc95
Tenenkrommende film. Flauwe grapjes en slecht overdreven acteerwerk. Het verhaal zelf heeft leuke kanten (ik kan een romcom best waarderen), maar dit is echt slecht uitgewerkt. Heb ‘m met moeite afgekeken.