My Perfect Romance (2018)

Alternatieve titels: Comment Trouver l'Amour à la Saint-Valentin? | My Perfect Valentine

Canada
Romantiek

geregisseerd door Justin G. Dyck
met Lauren Holly, Jodie Sweetin en Morgan Fairchild

De nieuw aangestelde CEO van Robinson Tech, Wes Robinson, is op zoek naar nieuwe ideeën om de verkoop van het bedrijf te stimuleren. Vivian Blair, een softwareontwikkelaar, presenteert hem vlak voor Valentijnsdag een dating-algoritme waaraan ze heeft gewerkt met de naam My Perfect Match. Wes ziet potentieel en een mogelijkheid om het bedrijf te verbeteren en de dienst te lanceren. Wanneer het paar wordt uitgedaagd om My Perfect Match zelf te gebruiken om liefde te vinden, laat dit algoritme enkele interessante resultaten zien.

Voorspelbaar en saai. De hoofdpersonen zijn niet leuk en ik vind ze ook niet bij elkaar passen.

avatar van Kahlo
Verhaaltje komt zo uit de bouquet reeks. De levende Ken-pop maakt het er niet bepaald beter op. Het leek heel even leuk te worden op het moment dat zij gaat daten. Maar dan komt de rest van de film

avatar van schumacher
Ik snap de slechte reviews niet?
Ja, het is zeer voorspelbaar ja so what? 99.9% vd films zijn toch voorspelbaar?
Ik heb mij alvast goed vermaakt, tuurlijk bestaan er nog betere in dit genre maar ik heb best genoten, paar grappige momentjes ook enz...
Wie een vriendin heeft ga dit normaal wel leuk vinden. .
Ik vond het helemaal niet saai ook, ieder zijn mening.

avatar van Cbc95
Tenenkrommende film. Flauwe grapjes en slecht overdreven acteerwerk. Het verhaal zelf heeft leuke kanten (ik kan een romcom best waarderen), maar dit is echt slecht uitgewerkt. Heb ‘m met moeite afgekeken.