Before We Go (2014)

Komedie / Drama

geregisseerd door Chris Evans
met Chris Evans, Alice Eve en Emma Fitzpatrick

New York City. Een jonge vrouw (Alice Eve) haast zich om de trein van 1.30 uur naar Boston te halen. Onderweg wordt ze overvallen en lijkt ze er helemaal alleen voor te staan. Vervolgens ontmoet ze een man (Chris Evans) waarmee ze in de loop van de nacht een onwaarschijnlijke band opbouwt.

avatar van Dominootje
Bijzondere film! Verdient meer kijkers

avatar van Melksnor
Fijn filmpje. Onze cap in een romantisch dramafilmpje, die hij zelf regisseert 3,5*

avatar van Zwaagje
Wat een aangename verrassing. Ik ging hier zonder al te veel verwachting in en werd steeds meer de film ingezogen. De opbouw is intrigerend en je leert de hoofdpersonen steeds meer kennen; het verhaal ontvouwd zich per minuut. Dat zorgde er voor dat ik nieuwsgierig bleef uitkijken naar hoe het afliep. Het einde is bijzonder en gelukkig niet zo standaard als bij de meeste romcoms. Fijne verrassing en een verdiende 4.5* . Aanrader!

avatar van Zwolle84
Oef, dit is wel heel overduidelijk een aftreksel van Before Sunrise. Je zou het haast plagiaat noemen. Qua niveau komt het alleen totaal niet in de buurt. De twee klikken niet, het voelt niet oprecht en spontaan en het ligt er allemaal veel te dik bovenop.