Les Chatouilles (2018)

1 stem

Frankrijk

geregisseerd door Andréa Bescond en Eric Métayer
met Andréa Bescond, Karin Viard en Clovis Cornillac

Odette is acht jaar. Ze lacht en tekent graag. Ze vertrouwt de volwassenen. Waarom zou ze een vriend van haar ouders wantrouwen? Waarom zou ze weigeren om kietelspelletjes te spelen? Odette spreekt niet, ze gelooft niet dat iemand haar zal geloven. De veelbelovende danseres vertaalt de pijn uit haar verleden naar haar dans.

• vanaf 15 maart te koop op dvd