Loro 2 (2018)

Italië / Frankrijk
Biografie / Drama

geregisseerd door Paolo Sorrentino
met Toni Servillo, Elena Sofia Ricci en Riccardo Scamarcio

In het tweede deel van 'Loro' focust het verhaal zich op het huwelijk tussen de mediamagnaat en voormalige premier van Italië Silvio Berlusconi en zijn tweede vrouw Veronica Lario. Na het decadente leven dat hij leidde zonderen beiden zich nu af en moet Berlusconi de consequenties van zijn daden dragen. De liefde is ver te zoeken en de vraag is nog maar of hun huwelijk te redden valt.