Last Child (2017)

Alternatieve titels: Sal-a-nam-eun | Salanameun Ayi | 살아남은 아이

Zuid-Korea

geregisseerd door Dong-seok Shin
met Choi Moo-Seong, Kim Yeo-jin en Seong Yu-bin

Sung-cheol en zijn vrouw Mi-sook proberen de draad langzaam maar zeker weer op te pakken nadat hun zoon, in een poging een klasgenoot te redden, door verdrinking om het leven is gekomen. Wanneer Sung-cheol ziet dat de geredde jongen Ki-hyun gepest wordt, neemt hij hem onder zijn hoede. Het rouwende koppel runt een interieurbedrijfje en geven Ki-hyun de kans om het vak te leren. Als er nieuwe feiten boven water komen over de doodsoorzaak van hun zoon, zorgt dat wederom voor een geheel nieuwe spanning tussen de drie worstelende individuen.