Down in Shadowland (2014)

Documentaire
70 minuten (bioscoopversie) / 67 minuten (Woodstock Filmfestival 2014)

geregisseerd door Tom DiCillo

Tom DiCillo filmde zeven jaar lang in de New Yorkse metro. Zijn camera observeert mensen en gebeurtenissen die niet weten dat ze gefilmd worden. Het wordt verteld in acht delen die steeds dieper in de menselijke psyche duiken.

avatar van mikey
hoe kan je bij stiekem filmen en dieper in de menselijke psyche duiken? Dit lijkt me een farce of anders erg pretentieus.