Alex & The List (2018)

1 stem

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Harris Goldberg
met Jennifer Morrison, Patrick Fugit en Karen Gillan

Alex, een minzame, onopvallende hondentrainer, is verliefd op een geweldige vrouw. Ze heet Katherine, is intelligent, getalenteerd en komt uit een goed gezin. Katherine is dol op het eigenzinnige gevoel voor humor, de eerlijkheid en het luistervermogen van Alex. Nadat hij besloten heeft om een aanzoek te doen, is Alex overrompeld wanneer Katherine met een gedetailleerde lijst weloverwogen "verbeteringen" opdaagt, waarvan ze denkt dat ze Alex zullen aanpassen om het ideale paar te worden. Alex verwerpt echter instinctief de suggestie dat hij iets moet veranderen...