ad

Geregisseerd door: Sacha Gervasi

Met onder meer: Chloë Grace Moretz, Ansel Elgort en David Strathairn

• Google Play Bekijk via Google Play

Over November Criminals

De achttienjarige Jood Addison Schacht is bijna afgestudeerd aan de middelbare school in Washington D.C. De school wordt opgeschrikt wanneer de leerling Kevin gedood wordt, die ook de beste vriend was van Addison. Wanneer Addison een aanvraag indient om binnen te geraken op de universiteit van Chicago, moet hij een antwoord geven op de vraag over zijn beste en slechte kwaliteiten. Het geven van dit antwoord hangt voor Addison, geholpen door z'n vriendinnetje Phoebe, samen met zijn onderzoek naar de dood van Kevin.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

Naar het gelijknamige boek van Sam Munson.

avatar van Jeilloc

Jeilloc

Slecht.

Een flinterdun verhaal dat compleet langdradig wordt gemaakt in een film die niet eens langer dan anderhalf uur duurt.

Het acteren is, op Elgort na, die trouwens betere rollen heeft gehad, slecht. Moretz komt zeer awkward over en is gewoon niet echt gemaakt voor dit soort films. Ook de chemie tussen Elgort en Moretz, die ook al samen acteerde in de Carrie remake uit 2013, is amper aanwezig.

Enige fijne aan de film was de soundtrack.

2/5. Misschien dat hij bij een rewatch een 2,5 kan krijgen.

avatar van schumacher

schumacher

Ben het er niet mee eens dat deze film zo slecht zou zijn.

Chloë Grace wat een prachtvrouw, alleen al voor die blijf je kijken .

Film duurde mss wel wat te lang, voor de rest idd wel een dun verhaal maar al bij al nog net doenbaar.

avatar van Pepino

Pepino

0% op Rottentomatoes... Hoe is dit mogelijk? Zó goed zal 'ie dan wel niet zijn.

avatar van fred1946

fred1946

Leuke film.

Toch wel spannend of hij het voor elkaar zal krijgen om het op te lossen.

Dacht eerst dat een tiener film zal zijn maar viel mee.

Alleen ik begrijp die info niet van de film:De achttienjarige Jood Addison Schacht.

Kwam helemaal niets in voor dat het een jood was.

Of heb ik het niet begrepen??.

avatar van coumi

coumi

Erg oppervlakkige misdaadfilm die op geen enkel punt een voldoende scoort. Alhoewel.....de soundtrack is natuurlijk fantastisch, en zorgt met wat goede wil voor enkele sporadische hoogtepuntjes in een verder veel te afstandelijke en nogal chaotische film. Acteurs helpen ook niet mee. Moretz is de koelheid zelve, en wekt geen enkele sympathie op. Elgort doet zichtbaar zijn best, maar deze eerste voorzichtige karakterol na zijn opmerkelijke verschijning in Baby Driver, doet vooral vermoeden dat deze jongen nog echt een hoop moet leren. Rommelig gebeuren al met al, een film die je vrij vlug na het zien al weer vergeten bent.

avatar van Brabants

Brabants

Dat deze film een beetje rommelig overkomt bij sommige kijkers kan ik goed begrijpen. Het lijkt een puberale klopjacht op de moordenaar van een zekere leerling Kevin genaamd. Toch concentreert het verhaal zich hier zeker niet op en schuilt er wat meer door enkele tieneronderwerpen aan de man te brengen. Voor mij gaf dit een extra dimensie aan het geheel en kon het dan ook zeer waarderen. Maar echt geweldig was het allemaal niet. Net boven gemiddeld.

scorsese

Matige film waarin een jongeman zelf op onderzoek uit gaat als een klasgenoot van hem vermoord is. De romance en het moordmysterie hebben te weinig met elkaar te maken waardoor het wat onsamenhangend is. De film duurt zeker niet te lang en Chloë Grace Moretz en Ansel Elgort doen het leuk samen.

avatar van missl

missl

Flauw filmpje over een knul die een moord wil oplossen en vervolgens ook nog verliefd wordt. Niet veel aan. Wel goede chemie tussen de spelers.

avatar van Daan258

Daan258

Niet slecht maar zeker niet goed.

Het is een erg standaard filmpje die nergens weet bovenuit te steken.

Het verhaal is vreselijk standaard en weet niets te verrassen.

Toch keek het allemaal wel redelijk goed weg en dit kwam voor mij vooral vanwege de cast die het nog best oké deed.

Aardig tussendoortje maar meer ook niet.

avatar van Decec

Decec

Een goede misdaad/drama/mysterie film...

Goed verhaal...

Goed acteerwerk...

Bekende acteur Ansel Elgort en ook een bekende

actrice Chloë Grace Moretz…

Af en toe onrustige camera beweging en soms

4:3 beeld...

Mooi HD kwaliteit breedbeeld...

Prima achtergrond geluid/muziek

met Dolby Digital...

avatar van Shadowed

Shadowed

Zwak.

Alleen en echt alleen gekeken vanwege Moretz en Elgort. Beide acteurs mag ik graag en kijk ik dus ook graag naar. En het enige wat mijn cijfer dan ook een beetje opkrikt zijn de prestaties van beide. Daardoor verveelt de film soms iets minder.

85 minuten leken vrij langzaam te gaan. Het verhaal is ook zeker niet origineel, en daarnaast boeit het ook gewoon niet. Je voelt ook simpelweg geen sympathie voor enig karakter, en is het einde en de 'twist' werkelijk mega voorspelbaar omdat er te veel info en gezichtsuitdrukkingen worden vrijgegeven.

Misschien leuk voor een tussendoortje, maar in het algemeen gewoon een zwakke film. Had in vele aspecten beter gekund. Moretz blijft wel een favoriet van mij, en blijft leuk om tegenaan te kijken, maar kan de film niet redden.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Alhoewel het verhaal vrij flinterdun was, heb ik hier toch met plezier naar gekeken. Moretz red de film wel voor mij.

avatar van =EL!ZE=

=EL!ZE=

Ik had veel meer spanning van deze film verwacht. Uiteindelijk was het maar saai.