ad

Genre: Horror

Oorsprong: België

Geregisseerd door: Michaël Vermaercke

Met onder meer: Charlotte De Wulf, Felix Meyer en Bram Verrecas

IMDb beoordeling: 3,9 (148)

Oorspronkelijke taal: Nederlands

Releasedatum: 7 april 2018

Over Memento Mori

"Remember you must die"

Fleur, een tienermeisje, lijkt het ideale leventje te leiden: ze is mooi, populair en heeft een knap vriendje van goede afkomst. Ze draagt echter een persoonlijk geheim met zich mee. Wanneer zij en haar vrienden worden gedrogeerd tijdens een feestje, krijgen we geleidelijk aan zicht op dat geheim van haar. De tieners worden geconfronteerd met hun diepste angsten.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

avatar van joolstein

joolstein

Deze Belgische kleinschalige productie, is een typische poging om iets meer te willen zijn, dan dat het is. Het slaagt dan ook op geen enkel vlak. Het blijft een oppervlakkig horrorverhaal over puberangsten. Zonder bloed of spanning. Of eigenlijk ging het meer over een wild feestje dat door drugs verkeerd gaat. Hm, Gaspar Noé's Climax?? Het camera en acteerwerk vond ik er maar knullig uitzien. En deed me denken aan de talloze halfslachtige Nederlandse producties. De regisseur zal de beste bedoelingen hebben gehad, maar iets echt tof zag ik er niet in.