The Ashram (2018)

India / Verenigde Staten
Fantasy / Thriller

geregisseerd door Ben Rekhi
met Sam Keeley, Manoel Orfanaki en Hera Hilmar

De Amerikaanse scepticus Jamie ontvangt een cryptische boodschap en besluit naar de Indiase Himalaya af te reizen om het spoor van zijn vermiste vriendin op te pikken. Daar ontdekt hij een geheimzinnige gemeenschap geleid door een goeroe met vreemde krachten die al dan niet betrokken is bij haar verdwijning. Terwijl Jamie zijn speurtocht doorzet, beseft hij al snel dat hij meer heeft ontdekt dan hij had verwacht en dat deze mysterieuze berg de geheimen van reïncarnatie kan bevatten - en een portaal naar een andere dimensie.

avatar van Pazmaster
Pretty bad! Een B film met zwak acteerwerk en goedkope special fx. Een slap liefdesverhaaltje verpakt in een bovennatuurlijk jasje. Afrader!