Burn (2019)

Thriller

geregisseerd door Mike Gan
met Josh Hutcherson, Suki Waterhouse en Tilda Cobham-Hervey

De eenzame en labiele Melinda is werkzaam op een benzinestation waar ze zich voortdurend overschaduwd voelt door haar collega Sheila. Wanneer hun werkplek overvallen wordt door Billy, een man wanhopig op zoek naar een manier om snel geld te verdienen, loopt de overval helemaal mis. Melinda voelt evenwel een band met Billy waardoor ze besluit zich te bemoeien met de zaak. Het maakt voor haar ook niet uit of en wie er tijdens dit proces gewond geraakt.