Tots Volem el Millor per a Ella (2013)

Alternatieve titel: We All Want What's Best for Her

Spanje

geregisseerd door Mar Coll
met Nora Navas, Valeria Bertuccelli en Pau Durà

Een jaar na een afschuwelijk auto-ongeluk lijkt Geni klaar om haar leven weer op te pakken. Althans, dat is wat haar familie graag zou zien. Geni heeft echter het gevoel dat het haar niet lukt om aan de verwachtingen van iedereen te kunnen voldoen. Deze tweestrijd zorgt ervoor dat haar gedrag steeds vreemder wordt. Geni wil nog maar een ding: ontsnappen.