ad

Met onder meer: Patrick John Flueger, Val Kilmer en Louisa Krause

Releasedatum: 8 november 2018

Over The Super

"He has your keys"

Voormalig agent Phil Logan neemt een nieuwe baan aan als opzichter in een duur appartementencomplex in Manhattan. Wanneer huurders plots een voor een beginnen te verdwijnen, vreest Phil dat een sadistische moordenaar door de griezelige gangen dwaalt en dat de levens van zijn dochters in gevaar zijn. Zijn hoofdverdachte is de vreemde klusjesman Walter, die in de holle wanden van het gebouw woont.

imageimage

avatar van Q Jones

Q Jones

Zou dit kilmers come back zijn

avatar van schenkowiets

schenkowiets

Zeer mysterieus en als de aap uit mouw komt wel creepy ook, maar het einde is echt raar en dat verziekt de film . Dit had met een goed einde een behoorijk goede film kunnen zijn, dat is jammer .

avatar van Daan258

Daan258

Klinkt niet slecht.

avatar van lordhumangus

lordhumangus

Ooh man, Ooh man hoe ver kun je afglijden met een bijrol in deze (flut) film ? Val kilmer denk ik gelijk aan Top gun "Iceman" uit 1986 meende ik, Willo en Heat naast Robert en Al waarin hij een van zijn beste rollen neerzette. Echt jammer van deze acteur maar hij is wel afgevallen vergeleken met vroeger toen ie vadsig en opgezwollen uitzag.

Het einde is rap aan elkaar geknoopt waarin het bekende "13e in een dozijn" tevoorschijn komt.

2,5 sterren voor een regenachtige Zondagmiddag.

avatar van Kokkie_65

Kokkie_65

Best een aardige en spannende film maar dat einde...… wat slecht!

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Q Jones schreef:

Zou dit kilmers come back zijn

Ik ben bang van niet, sterker nog ik vrees dat die niet meer gaat komen.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

Heb deze aardige thriller onlangs gezien. Al meerdere films gezien volgens dit concept en daar waren wel betere bij. Maar goed, deze was zeker wel te doen en heb mij er wel mee vermaakt. Een matige -3.0

avatar van Daan258

Daan258

Een best spannende intro maar daarna zakt de film helaas in. Gelukkig word het tegen het eind allemaal weer wat interessanter met een redelijk verrassend eind.

Gewoon een kleine thriller leuk voor één keer.

avatar van Warning

Warning

Daan258 schreef:

Ik snap niet de kritieken over het eind, vond dit juist geinig gedaan. Ook over Val Kilmer lees je dat hij de film helemaal verpest, maar ook dit viel reuze mee. Gewoon een kleine thriller leuk voor één keer.

Eens, een 'happy ending'..

avatar van Rickyman

Rickyman

Aardig thrillertje met een prima Kilmer, maar wat is hij sterk veranderd zeg in een paar jaar tijd qua uiterlijk.

Geen superfilm, toch aardig mee vermaakt.