Little Women (2018)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
180 minuten (miniserie, 3 delen)

geregisseerd door Vanessa Caswill
met Emily Watson, Michael Gambon en Angela Lansbury

Josephine 'Jo' March en haar drie zusters Margaret (Meg), Amy en Beth wonen samen met hun moeder terwijl hun vader in de Amerikaanse burgeroorlog vecht. Het levendige viertal is heel gelukkig en erg intiem onder elkaar. Tijdens een feest valt Laurie Laurence op Jo, en zijn huisonderwijzer John Brook heeft een oogje op Margaret. Margaret trouwt met Brook maar Jo wijst Laurie's huwelijksaanzoek van de hand en gaat naar New York voor nieuwe avonturen.