You're Not Alone (2020)

Horror / Thriller

geregisseerd door Eduardo Rodriguez
met Katia Winter, Julee Cerda en Zach Avery

De vervreemde man van Emma sterft een vroegtijdige dood. Daardoor krijgt Emma plots de voogdij over Isla, haar dochtertje. Emma heeft Isla jaren niet gezien en hoopt een band met haar op te bouwen. Samen met Isla verhuist ze naar een andere woning. Moeder en dochter krijgen er echter te maken met een kwaadaardige entiteit.

avatar van Chelsea94
Tja, de zoveelste entiteiten film. Weinig origineel.

avatar van 606
Chelsea94 schreef:
Tja, de zoveelste entiteiten film. Weinig origineel.
Je oordeelt te vlug, kijk en zie wat er echt gebeurd

avatar van Rickyman
Ja dit is de zoveelste horror met een enigszins verwarde en alleenstaande moeder die met haar raar dochtertje een huis betrekt waarbij het spookt, of is hier toch wat anders aan de hand...
Zeker geen slecht filmpje, maar vond het een beetje vermoeiend. Het verloopt allemaal wat traag en zijn die 'verrassende' plottwistjes net te tam en te gemakkelijk uitgewerkt