The Feels (2017)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Jenée LaMarque
met Constance Wu, Angela Trimbur en Josh Fadem

Een groep vrouwen brengt ter voorbereiding van een aankomend lesbisch huwelijk een weekend met elkaar door en doet opvallende ontdekkingen over elkaar. Als één van de bruiden in spe terloops vertelt dat ze nog nooit een orgasme heeft gehad ontspoort het vrijgezellenweekend compleet. Vanaf dan is het vrouwelijk orgasme het centrale punt van discussie. Want hoe zit het allemaal bij de rest van het gezelschap?

avatar van schumacher
Geeuw zeg.
Slechte film.
Na 20 min uitgezet, kon het al na 10 min doen ze.

Zwolle84
Volkomen oninteressant, vervelend geëmmer van een stelletje verwende pseudofeministes die zo weinig hebben meegemaakt in hun leventjes dat ze elke hint naar een hobbeltje uitvergroten tot met tranen overgoten tragedies. Kijk hier 90 minuten naar en je zult zelf voorlopig ook geen orgasme meer kunnen krijgen.

avatar van John Milton

Ok, misschien maar niet dan, het wordt net bijna vakantie.