Untogether (2018)

geregisseerd door Emma Forrest
met Jamie Dornan, Jemima Kirke en Lola Kirke

Andrea heeft haar heroïneverslaving overwonnen en poogt het nu te maken als auteur. Ze begint een affaire met de succesvolle schrijver Nick die de vrouwen en het geld maar hoeft uit te kiezen. Intussen krijgt de relatie tussen Andrea's zus Tara en diens oudere vriend Martin een flinke knauw wanneer Tara zich aangetrokken voelt tot een charismatische, maar nog veel oudere, rabbi.

avatar van AniSter
Ben ik de eerste die hier iets van vindt? Waarschijnlijk ook de laatste. Na een uur heb ik het opgegeven. En dan heb ik het nog lang volgehouden. Gewoon totaal waardeloos!

Verder nog met Jennifer Grey en Billy Chrystal en de zoon van James Caan die de film ook niet kunnen redden.