The Ranger (2018)

Horror

geregisseerd door Jenn Wexler
met Chloë Levine, Granit Lahu en Jeremy Pope

Chelsea en haar vrienden komen in aanraking met de politie waarop ze de stad ontvluchten naar een afgelegen huisje. Daar brengen ze hun tijd door met behulp van de drug Echo. Chelsea is niet happig op haar nieuwe omgeving en bovendien verbergt ze enkele geheimen voor haar vrienden. Wanneer ze met haar verleden wordt geconfronteerd moeten de punkers het opnemen tegen een krankzinnige boswachter.

Teaser

avatar van Corcicus
Leuke poster Trailer

avatar van TornadoEF5
Kan wel iets worden, zelfde cinematograaf als in Like Me (2017)

avatar van Daan258
Klinkt best leuk.

avatar van clockwork72
Gave poster, verhaal klinkt ook wel leuk.

avatar van tattoobob
Lijkt me wel leuk.

avatar van joolstein
Ik wilde "The Ranger" kijken omdat het uitgangspunt van een psychopathisch National Park Ranger me wel aansprak. Het was weer eens wat anders dan moordende rednecks of kannibalistische inteeltfamilies. Echter na het bekijken blijkt het niet meer dan een maar weinig memorabel tussendoortje te zijn. Een slasher volgens het boekje, die jammer genoeg niet op de juiste manier gebruik maakt van de locaties, de killer, de vele mogelijke slash-methoden of de 80's setting. De medelijden die we voor de punkers hadden moeten krijgen, wordt al in eerste minuten te niet gedaan. En ook het beoogde effect tussen final girl en killer is verder maar zwak. Chloe Levine en Jeremy Holm deden het nog wel aardig en aangevuld met wat standaard gore, die wel gelukkig in beeld was! Het blijkt dat deze film dus verder niets doet wat al niet is gedaan in de jaren '80 en daardoor blijkt dat de grimmige filmposter verreweg de beste troef van de hele film was.

avatar van Noodless
Sluit me aan bij mijn voorganger joolstein....matig horrorwerkje zonder enige spanning of noemenswaardige scènes. Gelukkig wordt de gore goed in beeld gebracht, maar met de rest wordt er maar weinig mee gedaan. Gezien de locatie, killer en personages had dit best een andere uitwerking kunnen hebben. 4/10

avatar van Grindhouse62
Nou, een afgezaagd, onsamenhangend verhaal waarvan elk logica ontbreekt. De kills en gore was gelukkig wel voldoende, maar jaren 80 stijl. Dit soort films zou geweldig scoren als double feature in de destijds in de jaren 70 en 80 Grindhouse Theaters. Ik als liefhebber van grindhouse movies hou van dat soort films zoals ze toen gemaakt zijn. Deze shit hoort daar niet bij. Dit soort films ging vroeger rechtstreeks de videotheken in en zal nu wel gelijk naar streaming diensten gaan. 1.5

avatar van john mcclane 2
Het duurt even voordat het op gang komt , maar dan heb je ook een middelmatige horror filmpje .
Wel leuk die jonge punkers , die op de vlucht zijn , en het begint ook op een punker feestje . ( na korte introductie van de hoofdpersoon )
Maar daarna zakt het even flink in elkaar .
Maar zodra het horror werk begint , is het best te doen met prima Gore , maar de spanning ontbreekt volkomen .
Voor de horror liefhebbers zal ik het zeker niet afraden als je Gore een leuk belangrijk element vind .
Maar ook een voor de vergetelheid .