Karsten og Petra Lager Teater (2017)

Alternatieve titels: Casper en Emma Maken Theater | Casper and Emma at the Theatre | Casper & Emma Maken Theater

Noorwegen
Familie

geregisseerd door Aurora Gossé en Arne Lindtner Næss
met Oliver Dahl, Alba Ørbech-Nilssen en Anna Celine Bredal

Karsten en Petra zitten op de kleuterschool. Ze praten in de klas over een weeshuis in India dat geen elektriciteit heeft. Op een dag gaan ze met de opvoeders naar het theater. Het wordt voor de twee kinderen een opwindende kennismaking met theaterpoppen. Daarna zijn ze erg enthousiast en willen ze zelf een toneelstuk maken over kaarsen die licht brengen in het donker. Ze willen dit doen om geld in te zamelen voor het weeshuis.

Vanaf 31 mei in de bioscoop (Just Film Distribution)