Karsten og Petra på Skattejakt (2018)

Alternatieve titels: Casper and Emma Go Treasure Hunting | Casper & Emma op Jacht naar de Schat | Casper en Emma op Jacht Naar De Schat

Noorwegen
Familie / Avontuur

geregisseerd door Aurora Gossé en Arne Lindtner Næss
met Janne Formoe, Anna Celine Bredal en Markus Tønseth

Het is zomer en beste vriendjes Casper en Emma brengen samen de vakantie door in het strandhuis van opa. De twee gaan zwemmen, visjes vangen en zandkastelen bouwen. Maar dan vinden ze op het strand een oud kistje met daarin een mysterieuze rebus. Het kistje blijkt van de opa van Emma te zijn. De vondst van de rebus is het begin van een grote schattenjacht, waarbij de vriendjes de hele omgeving afspeuren naar aanwijzingen.

Vanaf 4 juli 2019 in de bioscoop (Just Film Distribution)