Karsten og Petra på Skattejakt (2018)

Alternatieve titels: Casper and Emma Go Treasure Hunting | Casper & Emma op Jacht naar de Schat

Noorwegen
Familie

geregisseerd door Aurora Gossé en Arne Lindtner Næss
met Janne Formoe, Anna Celine Bredal en Markus Tønseth

Casper en Emma gaan op zomervakantie naar de hut van Petra's grootvader. Op het strand vinden ze een kist die haar grootvader begroef toen hij nog jong was. Het bevat zeldzame en oude dingen en ook een rebus die hen naar een verborgen schat zal leiden.

• Vanaf woensdag 29 mei in de bioscoop

Vanaf 4 juli 2019 in de bioscoop (Just Film Distribution)