Karsten og Petra på Safari (2015)

Alternatieve titels: Casper en Emma op Safari | Casper and Emma on Safari

Noorwegen
Familie / Avontuur

geregisseerd door Arne Lindtner Næss
met Nora Amundsen, Elias Søvold-Simonsen en Ivar Nørve

Casper en Emma gaan op safari naar Afrika. Daar werken Emma's moeder en haar vriendin Ann als dierenarts in Camp Eden. Samen met Emma's opa en hun knuffels Mevrouw Konijn en Welpje verheugen ze zich op het zien van de dieren daar. Casper en Emma worden al gauw vrienden met Anns dochter Tiri en haar knuffel Schildpad. Op safari vinden ze een leeuwenjong dat ze Leo noemen. Het beestje wil niet eten en ze denken dat het zijn moeder mist. Ze gaan daarom zoeken naar Leo's moeder.

Alweer de vierde Karsten og Petra film. Blijkbaar een succesvolle reeks. Eerdere delen kwamen ook in Nederland uit.

Vanaf 7 juli in de bioscoop (Just Film Distribution)