Karsten og Petra ut på Tur (2017)

Alternatieve titels: Casper & Emma Gaan de Bergen In | Casper en Emma - De Bergen In

Noorwegen
Familie

geregisseerd door Arne Lindtner Næss
met Oliver Dahl, Alba Ørbech-Nilssen en Jeppe Beck Laursen

Het is vakantie en Casper en Emma staan te trappelen om met hun knuffels, Welpje en Mevrouw Konijn, op reis te gaan. Caspers vader heeft een avontuurlijk verblijf geboekt in een park in de bergen, ver van de bewoonde wereld. Niet alleen Caspers ouders gaan mee, maar ook Emma's moeder en Aksel, een goede vriend van Caspers vader. Casper vindt het zielig voor Emma dat ze haar vader zo mist en hoopt dat haar moeder en Aksel verliefd op elkaar worden. Dan zou Emma weer een perfect gezin hebben. Maar helaas: de vonk tussen Aksel en Emma's moeder slaat niet over. Casper blijft hardnekkig proberen de twee te koppelen, maar neemt daarbij steeds meer risico's. En dat in de woeste natuur van Noorwegen; als dat maar goed afloopt...

Vanaf 1 juni in de bioscoop (Just Film)

Fijn bericht bij een kinderfilm.