Seven Types of Ambiguity (2017)

Australië
330 minuten (miniserie, 6 delen)

geregisseerd door Glendyn Ivin, Ana Kokkinos en Matthew Saville
met Xavier Samuel, Alex Dimitriades en Andrea Demetriades

Sam is 6 jaar en wordt ontvoerd als hij uit school komt. Zijn ouders Joe en Anna zijn in paniek. Gelukkig wordt Sam snel ongedeerd aangetroffen. De politie houdt ex-onderwijzer Simon aan, maar de zaak is alles behalve opgelost. Simon is namelijk de ex-geliefde van Anna. De buurvrouw én mogelijke medeplichtige Angela heeft een intrigerende verhouding met Joe. Langzaam raken ook Simon’s psychiater en advocaat én de beste vriend van Joe betrokken bij de situatie. Het is niet langer de vraag wie Sam heeft meegenomen, maar waarom Sam is meegenomen…