Monsters and Men (2018)

1 stem

geregisseerd door Reinaldo Marcus Green
met Anthony Ramos, Chanté Adams en Giuseppe Ardizzone

Op een avond, voor een kleine Spaanse supermarkt in de wijk Bed-Stuy in Brooklyn, merkt Manny Ortega dat een blanke politieagent ten onrechte een kruimeldief op straat neerschiet. Manny filmt het hele incident op zijn telefoon. Nu staat hij voor een dilemma: zal hij de video delen en zichzelf en zijn familie blootstellen aan ongewenste bekendheid, of zal hij de video privé houden voor zichzelf en zijn familie maar hierdoor medeplichtig zijn aan de onrechtvaardigheid?

avatar van XanderJ
Geen orgineel verhaal, maar zeker wel goed geacteerd