Eine Braut Kommt Selten Allein (2017)

1 stem

Duitsland
Komedie / Drama

geregisseerd door Buket Alakus
met Sido, Michelle Barthel en Petra Schmidt-Schaller

Op een dag ontmoet Johnny voor zijn deur het Roma-meisje Sophia, die beweert haar huwelijk in Belgrado ontvlucht te zijn en onderdak te zoeken. Al snel verovert de vermeende bruid Johnny's hart. Wanneer Sophia heimwee krijgt is Johnny bereid haar ouders uit te nodigen, maar naast vader en moeder blijken ook haar broers, zussen, ooms, tantes, nichten en neven de kans de grijpen om naar Duitsland te komen. Van het ene op het andere moment herbergt Johnny's woning een hele Roma-familie, die van Johnny verlangt dat hij hen helpt voeten aan grond te krijgen in Duitsland.