Manji (1983)

Japan
Drama / Romantiek

geregisseerd door Hiroto Yokoyama
met Haruna Takase, Kanako Higuchi en Yoshio Harada

Sonoko is een al wat oudere vrouw met een niet erg gelukkig huwelijk. Om de sleur te verdrijven steelt ze in winkels. Op een dag merkt ze dat ze betrapt is door een jong meisje. Ze volgt het meisje naar huis, want ze is bang dat het meisje haar aan zal geven. Ze biedt het meisje geld om haar mond te houden, maar deze Mitsuko is helemaal niet van plan om naar de politie te stappen. Ze heeft een ander plan, ze wil van Sonoko haar seksslaaf maken. Die gaat daar graag op in, maar is als de dood dat haar man er achter komt. Die is echter helemaal niet zo afwijzend.