• 10.590 nieuwsartikelen

Met onder meer: Kristen Dalton

Gesproken taal: Koreaans, Mandarijn en Engels

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Gangchulbi

"The Coup Arose In The North."

In de nabije toekomst vindt een militaire staatsgreep plaats in Noord-Korea. De leider van het land vlucht samen met Eom Chul-Woo naar Zuid-Korea, en de twee landen worden nu geconfronteerd met een crisis. Eom Chul-Woo en de Zuid-Koreaanse staatsambtenaar Kwak Chul-Woo zetten een geheime operatie in gang om een oorlog tussen de buurlanden te voorkomen.

Eom Cheol-woo

Kwon Sook-jung

Choi Soo-hyeon

avatar van jippie2010

jippie2010

Zes stemmen en nog geen recensie? Ik ben wel benieuwd om wat meningen te horen voordat ik deze film aanzet.

BBarbie

Gezien de spanningen rondom Noord-Korea een actuele actiefilm over een dreigende nucleaire oorlog. De interactie tussen de Noord-Koreaanse agent en de Zuid-Koreaanse veiligheidsadviseur vormt met voorsprong het beste deel van deze thriller. Het gedoe van de politici en generaals is eerder storend dan dat het iets wezenlijks bijdraagt aan deze film, die best wat compacter had mogen zijn.