Incoming (2018)

Servië / Verenigde Staten
Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Eric Zaragoza
met Scott Adkins, Aaron McCusker en Alaa Safi

ISS (het internationale ruimtestation) is tegenwoordig een geheime gevangenis, waaruit niemand weet te ontsnappen. Zelfs niemand van buitenaf weet dat er gedetineerden zitten. Een groepje terroristen - die in de gevangenis opgesloten zitten - weten het station echter over te nemen. Zij richten een gevaarlijke raket op Moskou. De terroristen krijgen echter te maken met een CIA-agent (Adkins).

avatar van xaid
hoeveel van dit soort covers hebben we nou wel niet gezien

avatar van schumacher
Ik zie dienen Adkins graag spelen maar nee, dit was niet goed.
De meeste vorige films van hem vond ik nog leuk, ik zie graag knockfilms.
Sla deze maar over.

avatar van Ras-B
Incoming..sf actie met Scott Adkins. Vrij saaie setting , een paar redelijke vechtscenes en slechte CGI. Al met al wat minder dan The Debt Collector en Accident Man. Nu is het wachten op Abduction en Thriple Threat. 3 steren voor Incoming.

avatar van Phantasm
Niet echt goed en niet echt slecht, leuk om een keer gezien te hebben.

avatar van SouthamptonFC
Bagger van de hoogste categorie.0 sterren dus.

Ik weet niet of het nut heeft om hier een mening over te geven. Ik heb het 17 minuten uitgehouden om naar dit wanproduct te kijken. De regisseur lag te slapen, een aantal planken van de gamma, 2 tv's en wat grijze verf en we hebben een ruimteschip. 1 week werken en de opnames zijn klaar. Zero points