Mother Krampus (2017)

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door James Klass
met Claire-Maria Fox, Faye Goodwin en Tony Manders

Al jarenlang verdwijnen er voor de kerstdagen kinderen. Wanneer het in het jaar 1992 opnieuw raak is en er vijf kinderen dood aangetroffen worden, gaan de lokale bewoners van het naburige dorpje op zoek naar de verantwoordelijke. Ze vinden die in de vorm van een vrouw, die ze vervolgens vermoorden. Het is reeds 25 jaar later en opnieuw beginnen er rondom de kerstdagen kinderen te verdwijnen. Wie is er ditmaal verantwoordelijk voor de moorden?

avatar van Phantasm
Niet echt goed goed en niet ech slecht, leuk om een keer gezien te hebben.

avatar van knusse stoel
Ach, net als Phantasm vinden ook wij, niet goed en niet slecht maar hou het maar op eentje. Wat ons betreft mag oma Krampus weer gaan uitrusten. De film Krampus was trouwens wel beter in het geheel.

avatar van Kondoro0614
Haha, deze moet ik wel kijken .

Waardeloos.
Slecht geacteerd, zeer veel onlogische momenten.
Iemand die vast gebonden zit zie je gelijk dat het snoer er los om heen hangt etc.etc.
Leuke horrorfilm voor kinderen van zo'n 14 jaar.

Rommel.

avatar van Sjaak Krosse
Slecht acteerwerk. De scènes die als schrikmomenten moeten doorgaan zijn zó slecht, dat het lachwekkend is. Zonde van de tijd.

vandaag om 02:21 uur