Ghost House (2017)

Thailand / Verenigde Staten
Horror / Thriller

geregisseerd door Rich Ragsdale
met Scout Taylor-Compton, James Landry Hébert en Mark Boone Junior

Jim en Julie vormen een jong koppel. Ze zijn op vakantie in Thailand. Julie vindt er een nieuwe hobby: het fotograferen van heiligdommen die "ghost houses" genoemd worden. Volgens de verhalen worden de heiligdommen bewoond door geesten. Jim en Julie komen in contact met een groep Engelse toeristen. Zij nemen het koppel mee naar een locatie waar veel heiligdommen te vinden zijn. Wanneer ze terugkeren, neemt Julie er één mee als aandenken. Het duurt niet lang voordat ze geterroriseerd wordt door een kwaadaardige geest...

Trailer ziet er vet uit, hopelijk is het wat. Vanavond ff proberen

Zojuist bekeken, en vond het hem leuk en soms ook spannend. Maar blijft toch wel een redelijke b film. Leuk voor tussendoor maar moet er niet te veel van verwachten.

avatar van Rickyman
Inderdaad, een beetje matig. maar soms toch best spannend en de locatie is schitterend.

Matige B film om 1x te kijken...
Zo nu en dan leuke (schrik)momentjes.
Voor mensen die nog naar Thailand gaan, jullie zijn gewaarschuwd ?

avatar van rfickel
Dat dit soort rommel nog wordt gemaakt!?! Slecht acteerwerk, bekend verhaal, slecht uitgebeeld, flauwe en slechtgemaakte fx en dat de hoofdpersoon bezeten raakt, zegt je niks als kijker omdat je totaal geen gevoel krijgt bij deze film en de hoofpersonen. Lekker de trailer kijken en je hebt de hele film inclusief engste momenten al gezien. Waste of time. 1,5*

avatar van Elchapo
Gisteravond ff gekeken,mooi hoor dat thailand maar de film is idd. Een B movie pur sang,voor een keer leuk maar that's it.....2stars.

avatar van JollyMira
Idd wel een b film met onbekende acteurs,maar ik heb genoten.Zou m zou nog een keer kijken.

avatar van Daan258
Had dit werkje inderdaad kunnen laten liggen.
Behoorlijke troep. De trailer ziet er spannend en niet verkeerd uit maar de film zelf is een grote teleurstelling. Het vaalt op alle vlakken. Spanning, sfeer, verhaal, voorspelbare jump scare's en vooral acteerwerk.

Volgens mij klopt de poster ook niet helemaal die hier staat.

avatar van Starscream
Hmmm netjes afgekeken al ging dat met de grootste moeite..

avatar van Noodless
Pfffff....gewoon slecht !
Alleen de locaties vielen positief op. Het verhaal begint nochtans leuk, maar na een vijftal minuten krijg je een introductie van de personages die mij totaal niet wisten te boeien. Daarbij kwam het verhaal wat chaotisch op gang en bepaalde scènes hadden toch een redelijk nonsens gevoel. Weinig of geen spanning te bespeuren in deze film.
De relaties tussen het koppel en de twee jonge mannen zijn vaag uitgewerkt. Een voorbeeld daarvan is de vage scène aan de vlieghaven waar de hoofdrolspeler de confrontatie aangaat met één van de mannen waar ook een vrouw bij staat. 3/10