The Student (2017)

Thriller

geregisseerd door Steven R. Monroe
met Alicia Leigh Willis, Blake Michael en Trevor St. John

Abigail was jurylid in een rechtbank, maar werd eruit gezet omdat een man onschuldig in de gevangenis belandde. Ze neemt een baan aan op een universiteit, en gaat lesgeven in rechten. Nadat een collega een ongeluk krijgt, neem Abigail zijn klas over. In de klas zit Vincent, een zeer gemotiveerde student die altijd het hoogste cijfer wil halen. Abigail betrapt Vincent echter op fraude, en straft hem daarvoor. Vincent laat het er niet bijzitten en poogt de carrière van Abigail te verzieken.