A Little Something for Your Birthday (2017)

Alternatieve titel: All I Wish

Komedie / Drama

geregisseerd door Susan Walter
met Sharon Stone, Tony Goldwyn en Famke Janssen

Senna Burges (Sharon Stone), een worstelende kledingontwerper die zichzelf nog niet helemaal heeft gevonden, heeft het opgegeven om haar soulmate te vinden. Ondanks pogingen van haar beste vriendin en overbezorgde moeder om haar te helpen blijft ze een pad volgen van onverantwoord gedrag, verloren banen, en dates met jonge mannen. Alles lijkt in het honderd te lopen voor Senna, tot haar 46e verjaardagsfeest, waar ze de knappe advocaat Adam ontmoet. In de veronderstelling hem nooit meer tegen te komen ontmoet ze hem weer op haar 47e verjaardag.

Middelmatig filmpje en Sharon Stone, is die 60j oud? Klopt dat? Voor zo oud te zijn kan ze nog gezien worden, ik denk dat iedere vent die ook al van leeftijd is ervan droomt dat die der nog zo goed uitziet op zo'n leeftijd.

De film zelf mja, niks speciaal aan, standaard filmpje die gezapig vooruit kabbelt.
Ik heb de film alleen uitgekeken vanwege Sharon Stone, ik zou die anders vroeger hebben afgezet.
Komedie? Der is niks komedie aan aan deze film.

En ze noemde Senna? Rare naam voor een vrouw, als ik Senna hoor denk ik meteen aan de bekende F1 piloot die op zijn 34ste is omgekomen in een race.

Is deze film een aanrader? Ik vind van niet , puur vanwege Sharon Stone ben ik beginnen kijken en heb ik hem ook uitgekeken.

avatar van macrobody
Een echte chick flick denk ik. Voor als je een keer je vriendin wil plezieren? Er zitten wel wat dialogen in die aardig zijn en het gegeven dat je als single buiten het normale valt is ook wel duidelijk. Is er voor de mannen dan niets te beleven? Tja, Sharon Stone die met haar 60 jaar een 47 jarige speelt. Misschien iets te hoog gegrepen, maar zeker niet onmogelijk. En Famke Janssen met haar 53 is ook nog in prima staat.