Kill'em All (2017)

Actie

geregisseerd door Peter Malota
met Peter Stormare, Jean-Claude Van Damme en Autumn Reeser

Na een enorme schietpartij belandt een mysterieuze vreemdeling (Van Damme), op het randje van de dood, in een plaatselijk ziekenhuis. Vervolgens komt een buitenlandse bende brutaal het ziekenhuis binnengevallen om hem na te jagen. Zijn verpleegster, de enige overgebleven getuige van de tweede schietpartij, moet een FBI-ondervraging ondergaan die een verwikkeling van internationale intriges en wraak ontsluit.

avatar van Alexander1900
Het is vreemd dat er nog geen trailer is uitgebracht.

avatar van DiDa
Nee hoor, de film komt in Juni uit. Deze dtv films krijgen vaak pas 1,5 tot 2 maanden voor release een trailer. De trailer kan dus ieder moment uitkomen....

avatar van Alexander1900
Heeft JCVD nog een hoofdrol / grote rol of zit hij er meer in voor de show? Dat hij groot op de cover staat zegt niet veel.

avatar van eka81
Alexander1900 schreef:

Volgens mij heeft hij een hoofdrol, Daniel Bernhardt en de zoon van van Damme hebben ook een rol in deze prent...

avatar van DiDa
Van Damme heeft de hoofdrol.

avatar van eka81

hierbij de regisseur Peter Malota , samen met van Damme in o.a. The Quest, diverse keren samen gewerkt met van Damme .

avatar van Alexander1900
Ik heb de blu-ray aangeschaft (gereserveerd).

avatar van Gang_Star
Alexander1900 schreef:
Ik heb de blu-ray aangeschaft (gereserveerd).

Hier nog één. Nu maar hopen dat mijn vertrouwen in JCVD en debuterend regisseur (die in meerdere JCVD films heeft gespeeld) terecht is, maar dat vermoed ik wel. Hoe dan ook niet aan de trailer begonnen. Plot klinkt in ieder geval goed

avatar van schumacher
Middelmatige film.
Het hangt niet goed samen, altijd met die stukken tussen in, de zoveelste vertraagde beelden waren teveel vh goede, daardoor waren de gevechten ook gewoon niet zo goed, zeer jammer.

De vorige Van Damme films vond ik pakken beter , deze is echt één van zijn mindere, helaas.
Der zit ook gewoon geene tempo of spanning of wat dan ook in deze film.

Van Damme zou beter of ermee stoppen of zeggen van kijk, alleen nog als het top is zoals bv Hard Target of Kickboxer en bloodsport of sudden death en time cop, dat waren machtige films en er zijn er nog.

schumacher schreef:
Middelmatige film.

Der zit ook gewoon geene tempo of spanning of wat dan ook in deze film.

Men probeert bij dit soort dtv films altijd wat camera- en montage trucs toe te passen. Heel irritant inderdaad. Ook probeert men door middel van flashbacks en dubbele flashbacks (!) een verhaal te vertellen. Men had de film beter gewoon straight kunnen houden. Van Damme die het gewoon op moet nemen tegen huurlingen in een ziekenhuis zou voldoende moeten zijn om genoeg lekkere actie en vechtscenes te maken...

avatar van schumacher
DiDa schreef:

U hebt hetzelfde gedacht als mij .

schumacher schreef:

U hebt hetzelfde gedacht als mij .

Inderdaad. Wat ik ook heel irritant vind is dat men tijdens de openingscredits alvast alle actiescenes vertonen die in de film te zien zijn....WTF?!

Maar ik heb nog hoop op Black Water en Jean Claude Van Johnson (de pilot was zeer goed!)

avatar van Macady
Op het vandamme forum was men dermate negatief dat ik er weinig vertrouwen in had ( al is dat forum overwegend negatief) De laatste jaren, zeg maar het laatste decenia is JCVD ook niet meer wat het geweest is, met als hoogtepunt het hopeloze pound off flesh.

Het negatieve over deze film snap ik echt niet. Van begin tot eind genoten. Het verhaal heeft niets om het lijf, maar dat is nooit een reden geweest een van Damme film te kijken.

Film kiest een, mijn inziens geslaagde, andere insteek en zit boordevol actie.

Persoonlijk vind ik dit zijn beste werk ( leadrol) sinds wake of death.

4* heb genoten.

avatar van Alexander1900
Klopt het dat je beter alleen de openingstekst kunt bekijken en dan beginnen vanaf de vijfde minuut - wanneer het echt begint - aangezien ertussenin (de intro) de belangrijkste scenes weggeeft die later in de film komen?

avatar van Macady
Alexander1900 schreef:

Ik heb me daar niet zo aan gestoord.

avatar van DiDa
Ik denk dat het ook scheelt hoe je deze film in gaat. Verwacht geen pure actiefilm, maar een actiethriller met een The Usual Suspects sausje.

avatar van Brabants
Deze film is echt een schoolvoorbeeld van grote puin en een ratjetoe bij uitstek. Het hele verhaal is rommelig en daarom bijzonder saai om te volgen. De twist moet veel goed maken, maar dat was voor mij te laat. Jean-Claude Van Damme en zijn zoon laten hier niet echt zien dat ze positief herenigd zijn op het witte doek.

avatar van Alexander1900
Kill'em All (2017) is net zoals Pound of Flesh (2015) een matige film. Je mist niets als je de film niet bekijkt. Ik weet niet eens waar ik moet beginnnen... het is vooral een saaie film en JCVD heb ik veel beter zien acteren. Van JCVD verwacht ik eigenlijk niks meer, ook niet in Black Water (2018). Zijn films gaan bergafwaarts naar matig toe en het budget is zodanig laag dat jij en ik dat ook kunnen ophoesten, nou ja, bijna dan. Mijn enige hoop is nog Jean-Claude Van Johnson...

Jammer.

De makers zijn duidelijk fan van 'The Usual Suspects'. Verhaal is op dezelfde manier opgezet als die klassieker(inclusief de verrassende wending op het einde, die in deze Van Damme film niet echt geloofwaardig word afgerond. ). Als je zoiets moois imiteert moet je wel zorgen dat het kwalitatief een paar niveaus beter is dan dit Van Damme vehicle, want zelfs voor de die hard fans van de Belgische spierbonk zal dit gewoon een slechte film blijken. Het op zich simpele verhaal loopt stroperig traag, behalve zo nu en dan een knokpartij valt er eigenlijk weinig te beleven. Oogt qua setting ook allemaal erg goedkoop, meer een film die afkomstig lijkt te zijn uit de jaren tachtig/negentig van de vorige eeuw, dan dat het iets te maken heeft met de moderne actiefilm. Wat ook niet meewerkt is dan men gekozen heeft voor een flashbackstructuur die vaak knullig en onbenullig overkomt. Die voortdurende sprongen voor- en achteruit in de tijd gaan na verloop van tijd behoorlijk irriteren, en voegen niets wezenlijks toe aan de film. Van Damme zelf oogt behoorlijk oud en op zijn retour, hopelijk komt hij voor zijn pensioen tot bezinning en levert hij nog één maal een rechttoe rechtaan actiefilm met een wat intelligenter en ambitieuzer script dan dat wat voor deze gekunstelde en flauwe vertoning is gehanteerd.

Dat Van Damme de afgelopen 2 decennia louter B-films van de band laat rollen is bekend. Echter de meesten waren - ook in de afgelopen 5-6 jaar - op dat niveau nog best te pruimen.

Deze niet!

Het is een buitengewone lamme vertoning geworden. Ik was dan ook blij dat 'ie afgelopen was en van Damme vond dat volgens mij ook. Hij lijkt er totaal geen zin in te hebben. Dat kan ik me ook wel voorstellen met zo'n debiel script en goedkope setting. De setting is nog goedkoper dan het bordkartonnen decor van de plaatselijke toneelvereniging.

ohja het knokken? Dat leek nergens op. Dat mogen vooral de regisseur en de editor zich aanrekenen.

ja de actie helden worden oud maar toch nog goede actie film genoten van de actie zoals hij vroeger was

avatar van Saimir Daja
Van Damme in 'Kill Em All' in Albanian role seeking revenge against Serbs over the murder of his father

avatar van patrick17
Als je verwachtingen niet hoog zijn dan kijkt deze film prima weg!
De film begint met actie (die later in de film wel terug zouden komen) en heeft tussendoor ook nog wel een verhaal.
Ik blijf van Damme graag zien, ik kan er niets aan doen, het is en blijft iets van vroeger.

avatar van TronMan
Eindelijk weer een mooie harde vecht en knal film met Jean Claude, net verhaal ,met een verrassend eind. Grootste pluspunt ook ; Daniel Bernhardt. (Uit Bloodsport 2 notabene , maar ook uit John Wick 1) Goed hem weer bezig te zien. Met plezier bekeken.
Zo mogen er wel meer volgen met van Damme.

avatar van Ras-B
Prima actiefilm van Peter Malota met Jean Claude van Damme, Daniel Bernhardt, Kris van Damme, Paul Sampson e.a. . Heb mij prima vermaakt met deze actiefilm, aantal mooie moves en kicks van Van Damme en ook zijn zoon Kris van Damme vecht goed. 4 sterren voor deze film.