ad

Geregisseerd door: Miguel A. Ferrer

Met onder meer: Amy Johnston, Cortney Palm en Sean Faris

Over Female Fight Club

"Revenge Rules"

Becca is niet alleen de knapste vechter maar ook de beste. Maar na een hard leven in de sport heeft ze de handdoek in de ring gegooid. Wanneer haar zus echter in de problemen komt besluit ze haar te helpen om te ontkomen aan de sadistische wereld van het illegale vechten en uit de handen te blijven van degene die het runt, Potter. Ze krijgt hierbij hulp van haar vechtlustige vader.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van SPT

SPT

Iets minder dan Lady Bloodfight (2016), maar toch wel vermakelijk. Van het plot moet de film het duidelijk niet hebben, maar de actie was prima. Hoop de komende jaren nog meer films te zien met Amy Johnston er in.

avatar van Mescaline

Mescaline (moderator films)

Op zich wel vermakelijk, Amy Johnston was redelijk en bovendien leuk om naar te kijken.

Dolph heeft een bijrolletje en had wat mij betreft best wat meer scenes mogen hebben.

Het verhaaltje is simpel maar helaas ook niet tot volle overtuiging uitgevoerd, iets te veel drama die te geforceerd over komt en de vaart behoorlijk uit de film haalt.

De vecht scenes waren voor mij het beste, zagen er best goed uit maar waren naar mijn zin een beetje dun gezaaid.

Voor 1 keertje is deze film best uit te zitten, maar je mist er niks aan.

avatar van DiDa

DiDa

Prima dtv actiefilm met een vleugje drama. Het is totaal niets nieuws en we hebben dit verhaal dus al 100 keer gezien. Alles staat of valt met de uitwerking. Ondanks het low budget is deze prima.

Dit is de eerste film die ik zie met Amy Johnston. Naast de goede vechtskills die ze bezit kan ze ook nog iets wat andere vrouwen in haar beroep (Gina Carano, Ronda Rhousey) niet kunnen: acteren! Johnston komt geloofwaardig over en acteert prima.

De vechtscene met Dolph Lundgren is ook prima. Jammer dat hij niet wat meer screentime had.

Prima low budget actie/drama.