When a Man Falls in the Forest (2007)

Canada / Verenigde Staten

geregisseerd door Ryan Eslinger
met Timothy Hutton, Sharon Stone en Dylan Baker

Een viertal ongelukkige mensen leeft in een achtergesteld klein dorpje in the middle of nowhere. Ieder van hen probeert wanhopig de isolatie te doorbreken, maar komt al snel achter de waarheid. De echte wereld staat zo ver van hen af dat ze daar nooit in zouden kunnen leven.

avatar van lordhumangus
Ben benieuwd naar deze film, laatste film die ik zag met Sharon was die slappe hap basic instinct 2.

Annaa
Ik vraag mij af hoe deze film aan 4sterren komt als nog niemand de film heeft gezien??

avatar van Mug
Mug
Annaa schreef:

Er zijn anders toch 4 gebruikers die gestemd hebben (en het gemiddelde is niet 4 sterren)...

ik vond het een goede film

avatar van flyer
Mug schreef:

Vind het jammer dat zij alleen maar stemmen wil graag hun motivatie lezen

flyer schreef:

Vind het jammer dat zij alleen maar stemmen wil graag hun motivatie lezen

dan moet je hem kijken

Ik vond deze film best wel moeilijk te beoordelen , vooral omdat ie en vooral het eerste stuk heel saai en langzaam is,
Maar naarmate de film vordert ga je de hoofdpersonen beter begrijpen en de film

Hij gaat over de vier hoofdpersonen en hun problemen , en de saaiheid van hun leven

Vond hem best wel goed maar aan de andere kant ook wel saai
dus 2 en een have * van mij

el padrino schreef:

dan moet je hem kijken

Idd en je zal zien dat het een goede film is!

Het is een saaie film waarin totaal niks gebeurd.
Je ziet hoe vreselijk saai het leven kan zijn.
Ik zie liever hoe leuk het leven kan zijn.
Weinig inspirerende film.

aardige film. Er gebeurd niet heel veel in. Het verhaal kabbelt een beetje voort. De rol van de schoonmaker is wel heerlijk. Voel je je deprie? Hier zie je mensen die zich nog rotter voelen Een 3 van mij.

avatar van eeff
Nou idd hier word je wel depri van..
Vond het geen boeiende film, in elk opzicht.
Sharon Stone past ook totaal niet in deze film.
Heb em met met moeite uitgezeten...

Deze film is erg saai...ben er moe van geworden.