ad
  • 8.117.247 stemmen

Legacy of Lies (2020)

Thriller | 101 minuten

Genre: Thriller

Oorsprong: Nederland / Verenigd Koninkrijk / Polen / Oekraïne / Verenigde Staten

Geregisseerd door: Adrian Bol

Met onder meer: Scott Adkins, Honor Kneafsey en Andrea Vasiliou

Releasedatum: 28 juli 2020

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis

Over Legacy of Lies

"He's afraid of nothing... except the truth."

Martin Baxter, een voormalig CIA-agent, wordt teruggeworpen in de wereld van spionage en hoge belangen wanneer Shasha Stepanenko, een mooie jonge Oekraïense journaliste, zijn hulp zoekt om de schokkende waarheid te ontdekken over geheime operaties van de Russische geheime dienst. Tien jaar zijn verstreken sinds hij ontslag nam bij de CIA nadat hij een fatale verkeerde inschatting had gemaakt tijdens een geheime operatie in Kiev.

imageimageimage

avatar van cjufc

cjufc

Een goede weg kijk film, goede actie en verhaal.

Goed einde ook, niet zoals je zo vaak ziet bij films dat het zo'n abrupt einde is. Zoiets van, we weten het niet meer laat het hier maar stoppen. Nee de kijker wilt ook graag zien hoe het een beetje verloopt na de climax.

Gewoon een goede actie film, niets mis mee..

avatar van Drifter

Drifter

Eerste helft kijkt prima weg, maar tweede helft is niet best en zeker het einde zorgt ervoor dat deze film niet blijft hangen als een leuke film.

avatar van macrobody

macrobody

Scott Adkins, ehm pass.

avatar van Ras-B

Ras-B

Legacy of Lies,

Van de Nederlandse regisseur Adrian Bol met Scott Adkins. Gisteravond gezien. Prima actiefilm, goede vechtscenes en actie. Prima verhaal. Prima actiefilm , ietsje minder dan Avengement, Triple Threat & Accident Man. 3,5 sterren voor Legacy of Lies.

Kijk uit naar Seized geregisseerd door Isaac Florentine met wederom Scott Adkins.

avatar van schumacher

schumacher

Ben een grote fan van Adkins maar deze film vond ik minder goed.

Het 1ste deel vd film is goed maar erna zakt het echt naar beneden en boeide me het minder.

Neen, dit was geen te beste film deze keer. Er zijn betere met Adkins dan dit.

avatar van AniSter

AniSter

Net voldoende met als enige reden anderhalf uurtje vermaak. Het gevecht met die Aziaat van MI6 had wat korter gemogen; normale mensen waren al tig keer knock-out geweest. De eindpreek en het eindbezoekje van Sahsa hadden ze voor mij weg mogen laten. Haalt het totaal naar onderen.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

Wederom een verdienstelijke B-film op niveau van Scott Adkins. Zoals altijd vermakelijk met een aardig potje geweld, divers van aard. Maar de martial arts scenes zijn altijd prima. Dat Scott Adkins nog vele films mag maken. Een 3.0+

avatar van DiDa

DiDa

Je merkt dat men meer probeert te zijn dan een b film. Bij vlagen lukt dat. Het eerste uur is prima met goede actie. Jammer dat de film als een nachtkaars uitgaat.... 3 sterren

avatar van filmkul

filmkul

Redelijke genrefilm. Het verhaal stelt weinig voor en kent diverse plotgaten. Op zich niet erg bij dit genre want waar het om gaat is de actie. En dat is er meer dan voldoende. De vaart zit er goed in en de ene actiescene na de andere volgt. Ze zijn ook redelijk divers, wat knokken, wat schieten en een beetje door de straten scheuren en dat ook nog van een redelijk niveau. De film ziet er verzorgd uit. Het grootste minpunt is cast. Adkins gaat nog wel, maar de vrouwelijke hoofdrolspelers zetten slechte rollen neer. Aardige actiefilm maar het verhaal en cast halen de film flink onderuit. 2.0/2.5

avatar van xxERWINxx

xxERWINxx

Vandaag bekeken, vond het een redelijk filmpje, wel vrij ingewikkeld verhaal, maar naarmate de film word het wel duidelijker.

Aardig wat knok en schietwerk en beetje de misdaadkant gaat deze film op, ook leuke scenes met zijn dochter en de journalist die ter hulp komt.

Wat ik ook vooral beter vond is dat de film bij het einde nog doorgaat en je ziet hoe het verder is gegaan met zijn dochter en de journaliste, dus niet in 1 keer afgelopen, maar het gaat nog even door.

Al met al vermakelijk, leuke scenes, maar zeker niet de beste met Scott Adkins