3 Ting (2017)

Denemarken
Drama / Thriller

geregisseerd door Jens Dahl
met Nikolaj Coster-Waldau, Mia Jexen en Birgitte Hjort Sørensen

De politie onderhandelt in een hotel over de voorwaarden van een getuigenbescherming deal met Mikael, de hoofdverdachte van een overval en tevens explosievenexpert. Om in te stemmen met de deal eist Mikael drie dingen van de politie: dat zijn voormalige vriendin naar hem wordt gebracht, dat ze de inhoud van een opgeslagen doos brengen en dat hij kip geserveerd krijgt uit zijn favoriete restaurant. De politie, die onder zware tijdsdruk staat om hem de volgende dag te laten getuigen, besluit in te stemmen.

3 BERICHTEN
avatar van 606
Wat lijkt die acteur toch ontzettend veel op Aaron Eckhart, man dat is pas eng, en dat had ik ook bij Shot Caller.

avatar van Picker
Tja maar dan zonder de cowboy kin haha
Vond shot caller wel veel beter btw.

Vond het wel grappig om "Jaime Lannister" een prent in zijn moerstaal te zien doen
Was nieuw voor mij.

avatar van vranque
Nee jammer. Ik zat in het begin een beetje verlekkerd in de "The Usual Suspects mode" maar kwam zwaar bedrogen uit. Het stelt allemaal niet zo gek veel voor. Leuk verhaal maar om daar nu een film van te maken.