After Porn Ends 2 (2017)

Documentaire

geregisseerd door Bryce Wagoner
met Lisa Ann, Janine Lindemulder en Ginger Lynn

Een documentaire die de tijd terugdraait om niet alleen de oudste nog levende pornosterren te ontmoeten maar ook middels diepte interviews de ervaringen van de onlangs gepensioneerde sterren te onderzoeken. Diep gravend in het voortdurende stigma van ras, vrouwenhaat, en de realiteit van de afnemende mogelijkheden voor deze voormalige pornosterren. Voor sommige is hun carrière in de pornowereld er een om trots op te zijn. Sterker nog, het lijkt te hebben bewezen dat het hun pad naar hun huidige geluk en innerlijke vrede was. Andere proberen hun verleden te begraven en een nieuwe carrière op te bouwen of hun roeping te vinden.

avatar van james_cameron
Technisch iets sterker dan het eerste deel, maar het blijft behelpen. Ook ditmaal weer een mengeling van interessante verhalen en compleet nietszeggende prietpraat, afgewisseld door nogal brave scenes uit allerlei pornofilms uit vervlogen- en meer moderne tijden. Dit onderwerp schreeuwt echt om een betere en vooral meer diepgravende aanpak.