From Straight A's to XXX (2017)

Canada

geregisseerd door Vanessa Parise
met Haley Pullos, Judd Nelson en Imali Perera

Miriam is niet meer in staat haar schoolgeld te betalen. Ze realiseert zich dat ze geld moet gaan verdienen en besluit mee te spelen in pornofilms. Miriam gaat aan de slag onder het pseudoniem "Belle Knox". Ze begint met het leiden van een dubbelleven, en liegt tegen haar vrienden en familie. Toch beginnen er geruchten te ontstaan over wat Miriam doet en na een tijdje loopt de hele situatie vreselijk uit de hand. Miriam krijgt vervelende reacties en wordt geconfronteerd met online-aanvallen. Miriam besluit terug te vechten en zoekt contact met de media.

Matige film, losjes gebaseerd op de wijze waarop Miriam Weeks, studente aan Duke University, in de porno-industrie belandde om haar studie te betalen. De film kleurt keurig binnen de lijntjes van een televisiefilm en is daarmee minder spannend dan de titel suggereert.

avatar van mikey
BBarbie schreef:
minder spannend dan de titel suggereert.
bummer!

avatar van Donkerwoud
hahaha...die titel is wel meesterlijk.

Muhahha, die titel en cover maken het al de moeite waard.

-edit- whut? het is ook nog een waargebeurd verhaal? hahaha. Ik moet deze zien.

avatar van mikey
Ik ken het verhaal dankzij een verschrikkelijke doc op netflix.
vergeten hoe die heette.
Gewoon een meisje die haar universiteit betaalde met de industrie.
edit: Hot Girls Wanted (2015)

Het moeilijke ervan zou dan zijn dat zij niet een laaggeschoold persoon bleek maar hoog opgeleid. Jaa ook die doen aan porno.