Sum1 (2017)

Duitsland
Sciencefiction

geregisseerd door Christian Pasquariello
met Iwan Rheon en André Hennicke

S.U.M.1, een geëngageerde jongeman die zijn hele leven onder de grond geleefd heeft, begint aan zijn 100 dagen-taak. Hij komt aan in een vreemde en vijandige wereld. Zijn missie is om de automatische verdedigingscirkel die de vijandige Nonesuch op afstand houdt, te bewaken. Maar als het nieuws hem bereikt van frequente en alles verwoestende aanvallen, wordt de militaire routine operatie langzaam een ​​nachtmerrie. Isolatie en paranoia beginnen in het hoofd te spelen van de jonge soldaat. Zitten de Nonesuch echt verstopt in het donkere bos te wachten om toe te slaan?

avatar van Rickazio
Aparte film... Special effects waren wel om te janken.

avatar van wilsmits66
Wat een waardeloze film. Zo slecht anno 2017 kan dit echt niet meer. Special effects om te janken.

avatar van AsianFreak
draak van een film. Voor als je echt iets slechts wil zien... Dan mag je deze beslist niet missen