Bikini Beach (1964)

Komedie / Muziek

geregisseerd door William Asher
met Frankie Avalon, Annette Funicello en Don Rickles

Een arrogante miljonair wil bewijzen dat zijn tamme chimpansee minstens even intelligent is als de groep jongeren die dag in dag uit aan het strand lummelt. Met deze wedstrijd wil hij er namelijk voor zorgen dat de jongeren van het strand vedwijnen zodat hij er een bejaardentehuis kan bouwen. Frankie en de zijnen laten zich echter niet op de kop zitten.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Onder invloed nog redelijk vermakelijk, paar keer moeten lachen om die rare aap wat duidelijk gewoon een gast in een apenpak was!
Kijk deze film onder geen beding nuchter! Zelfs onder invloed van een paar biertjes blijft de film op sommige momenten nog steeds pijnlijk slecht, maar op andere momenten omdat alles zo over the top is best weer grappig.
Ohjaa, en natuurlijk zijn er de nodige bikini babes!

2 sterren maximaal!