ad

Met onder meer: Scott Adkins, Nick Chinlund en Caitlin Keats

Releasedatum: 11 december 2015

• Google Play Bekijk via Google Play

Over Close Range

"Colton MacReady...is coming home."

Nadat Colton MacReady (Scott Adkins) zijn gekidnapte nichtje heeft gered uit de handen van een machtig drugskartel begint een meedogenloze strijd om zijn familie te beschermen. Het kartel is neergestreken op zijn afgelegen ranch en op zoek naar wraak. Colton kan van de corrupte sheriff en zijn agenten weinig hulp verwachten. Wat volgt is een strijd om te overleven als zijn ranch non-stop wordt aangevallen.

imageimage

Fernando Garcia

Hailey Reynolds

Victor Garcia

• 2010 stemmen

Trailer ziet er opzich lekker uit. Misschien eens een kans geven.

Scott Adkins + Isaac Florentine =

avatar van schram101

schram101

Hell yeah! Eindelijk Adkins weer in een coole hoofdrol.

Strak gefilmde clip. Prima scene.

Wat mij betreft verdiend Adkins overigens net zo'n carrière als Statham. Doet weinig voor hem onder.

avatar van JdeB

JdeB

Yeah, dom verhaal met prima knokscenes. Gaat goedkomen met deze...

Close Range

Ik mag toch met een goed gevoel terug kijken op Close Range. Dit B-filmpje heeft toch zo zijn best gedaan om er wat van te maken en dat is prima gelukt. Ik zeg altijd op het gebied van films classes dat er ook nog binnen de B een hoog en laag niveau zit. Wanneer je dan een B film hebt kan dit boven of onder de grens zitten. Toch zit Close Range boven de grens, het was echt puur dat de setting in het geheel gewoon niet uitgebreid was maar voor de rest is de film heerlijk om te zien. Er werd goed gebruik gemaakt van bloed en de film heeft toch nog een goed portie actie in zich en vooral de vuist op vuist vecht scenes zagen er niet slecht uit!

Ik ken meneer Adkins uiteraard van de Undisputed films als Yuri Boyka. Hier acteert de beste meneer ook al erg goed en zijn vecht kunsten zijn zeker niet laag. Adkins is zeker één van mijn favoriete acteurs op B kwaliteit en uiteraard ook in de Undisputed films. Close Range heeft een prima verhaal in zich en het concept is ook prima. Zoals ik al zei actie prima en als B fan zeker het kijken waard!

avatar van Berthil

Berthil

Close combat was inderdaad goed, vuurgevechten onrealistisch met de hoeveelheid kogels die rondvliegen en niemand raken. Verder speelt zich alles af op zijn boerderij of ergens in het zand zonder echt spanning op te bouwen, beetje te gelimiteerd.

Berthil schreef:

B gezien is dat gewoon geen probleem. dan speelt het vaker maar op 1 plek af, waar het geld meer gaat naar: vuurgevechten etc. wat je dus goed zag in deze film.

Vanaf 29-01-2016 op dvd + blu ray:

Close Range | Blu-Ray | eci.nl

avatar van opa-ben

opa-ben

Berthil schreef:

Close Combat was een dramatisch slechte en ongeloofwaardige film i.p.v. goed, verder ben ik het met Berthil eens, volgens mij werden er duizenden kogels afgevuurd zonder iemand te raken. het geheel eindigt ook nog eens met een echte shoot out waarbij dan wel weer raak geschoten kan worden. De "man tot man" vechtscènes waren dan nog wel de moeite waard, verder vond ik het tijdverspilling.

avatar van Berthil

Berthil

opa-ben schreef:

Dat bedoelde ik met 'Close combat was goed', niet de gehele Close Range

avatar van schumacher

schumacher

Wat een slechte film.

B-film en gewoon overdreven, slecht gebracht ook.

Trok op nikske.

Bagger film, wie dat durft vergelijken met de filmen van Statham........

avatar van filmkul

filmkul

Matige 13 in een dozijn actiefilm. Van een verhaal is bijna geen sprake. Dit dient alleen als kapstok voor de actie. De actie ziet er verzorgt uit, maar is veelal het zelfde en weinig boeiend. De vaart blijft er voldoende in en de film haalt maar net de 80 minuten. Verder ziet de film er verzorgt uit. Het acteerwerk echter is van een laag niveau. 2.0

DiDa

Heerlijke non stop actie film! Gevechten en de actie zijn goed geregisseerd. Voor de actie liefhebber een must. Verhaal had iet sterker en pakkender gekund maar met de non stop actie is dit niet zo'n punt.

avatar van cor1946

cor1946

Matige film met slechte schutters en acteurs. Snel vergeten.

avatar van Martijnnn

Martijnnn

Deze choreograaf verdient betere films. Toch wel de moeite waard om te kijken vanwege Adkins zijn vechtkunsten. Misschien moet je wel wat te doen zoeken voor de overige momenten

avatar van thoyouknow1980

thoyouknow1980

Ik ben het helemaal eens met DiDa

Gewoon een heerlijke actiefilm met mooie locaties.

avatar van thoyouknow1980

thoyouknow1980

Wauw.WAUW

Na herziening verhoog ik bij deze mijn stem met een halve ster.

Want deze film is het dubbel en dwars waard,echt wat een heerlijk meesterwerkje.

De actie is van de bovenste plank,de klappen keihard en de kogelregens realistisch.

En dan dat heerlijke cowboy sfeertje wat er vol overheen gegoten is maakt het helemaal compleet

avatar van Daan258

Daan258

Had gister even zin in een hersendodend actie filmpje.

En ja, dit was er zeker éénXD

Echt een verhaal van nul, niks en alleen maar 80 min actie.

Eerste 45 min zijn nog aardig om naar te kijken maar ik moet zeggen dat het daarnaast wel wat gaat vervelen. Paar geinig scene's maar af en toe zag het er ook best bagger uit.

Ook het acteerwerk was zo vreselijk maar natuurlijk had ik me van te vore hier wel op voorbereid.

Al met al had ik toch iets leukers verwacht maar ik heb ze slechter gezien.

Ik hoop dat de film Eliminators iets leuker zal zijn.

avatar van Freespirit2

Freespirit2

Ok ik geef maar 1 puntje voor de film zelf.

Vond het geen hoogstandje maar vind het nooit vervelend om Scott Adkins in aktie te zien

Dus die geef ik er 2

avatar van hannes64

hannes64

Een standaard B-film met Adkins die weer zijn best doet met zijn martial arts gedoe.

Leuk als wegkijker, maar dan is ook alles al gezegd.

Zitten een paar leuke vondsten in, en wat lijkt Madison Lawlor in sommige scenes veel op Naomi Watts.

avatar van xxERWINxx

xxERWINxx

Goede actiefilm! Dun verhaal over dat Scott Adkins 2 familieleden moeten beschermen tegen een criminele bende die ook nog eens een usb stick zoeken.

Veel schiet en knokpartijen, mooie locatie zo in de woestijn en in het dorp, ook goed dat het verhaal niet alleen maar afspeelt in het dorp maar ook wat erbuiten voor de afwisseling.

Einde vond ik ook heerlijk, goede actiefilm dus en met 80 minuten speelduur is hij zeer de moeite waard!