Tales of Halloween (2015)
Genre: Horror
Speelduur: 92 minuten
Alternatieve titel: The October Society Presents: Tales of Halloween
Oorsprong:
Verenigde Staten
Geregisseerd door: Dave Parker, Darren Lynn Bousman, Adam Gierasch, Axelle Carolyn, Lucky McKee, Andrew Kasch, Paul Solet, John Skipp, Mike Mendez, Ryan Schifrin en Neil Marshall
Met onder meer: Booboo Stewart en Gracie Gillam
IMDb beoordeling: 5,5 (14.292)
Gesproken taal: Engels
On Demand:
- Bekijk via iTunes
- Niet beschikbaar op Netflix
- Niet beschikbaar op Pathé Thuis
- Niet beschikbaar op Videoland
- Niet beschikbaar op Amazon Prime
- Niet beschikbaar op Disney+
- Niet beschikbaar op Google Play
- Niet beschikbaar op meJane
Plot Tales of Halloween
"One town. One night. Ten chilling stories."
Tien verhalen worden samengeweven door hun gemeenschappelijke thema, de nacht van Halloween in een Amerikaanse buitenwijk, waar geesten, dwergen, vreemdelingen en moordenaars voor een nacht verschijnen om nietsvermoedende bewoners te terroriseren.
Externe links
Acteurs en actrices
The Stranger
Bobbie
Hank
Isaac
The Radio DJ
Alice
Dutch
Lynn's Mother
Alex Mathis
Carlo (Cop #2)
Video's en trailers
Reviews & comments
sinterklaas
-
- 11634 berichten
- 3220 stemmen
Altijd leuk dit soort korte verhalen. Dit is wel even iets minder serieus dan de gemiddelde filmpjes van VHS of ABC's of Death. Ook toepasselijk om deze dvd ergens uit te vissen terwijl het toevallig Halloween is. Over de verhalen zal ik kort zijn: Sommige verhalen zijn nog vrij beklemmend, maar de humor en de over de toppe ranzigheid wil ook regelmatig de kop op steken. Vaak beginnen ze al erg voorspelbaar, maar loopt het toch net even de andere kant op. Sweet Tooth is daar zo'n voorbeeld van, wat een heerlijke foute, maar toch beklemmend stukje. The Night Billy Raised Hell, idem dito.... nog fouter. Trick... een uitschieter vind ik persoonlijk. Deze had zo van ABC's of Death kunnen zijn. Ook zo'n typisch begin, maar de uitkomst is toch wel heel freaky. The Weak and the Wicked: Ook leuk, had wel een beetje een jaren 80 pulp sfeertje. Grim Grinning Ghost... ook een beetje voorspelbaar, de eindshot was dan wel weer goed after all. Ding Dong: Een woord: Weird! This Means War.... Leuke burenruzie.... Friday the 31st... Heerlijke portie ranzigheid en slasherigheid. Kreeg een beetje herinneringen naar Haute Tension met die ene vent. The Ransom of Rusty Rex: Heerlijk fout misdaadverhaaltje. Bad Seed... van Neil Marshell, de man waarbij ik nu al jaren op een nieuwe film wacht... Leuk climax en natuurlijk wel te verwachten voor een Halloween-film.
Ik heb al met al prima genoten van deze verhalenluik. Lekker fout vermaakt toch?
3,5*
Daan258
-
- 3671 berichten
- 2445 stemmen
Ongeveer een week geleden begonnen met de film maar kon hem toen niet af kijken, gister dus maar even de laatste 2 filmpjes bekeken. wat wel fijn is aan dit films dat je eigenlijk kan stoppen wanneer je wilt aangezien het allemaal lossen korte films van elkaar zijn.
Mijn eerste kennismaking met dit soort films was de VHS reeks. Toen ik dat voor het eerst zag wist ik absoluut niet naar wat ik zat te kijken omdat het genre toen volgens mij best nieuw was.
Maar ik moet zeggen dat ik me eigenlijk redelijk goed vermaakt heb met deze film.
Het ene filmpje was natuurlijk stukken beter als de ander en helaas waren de meeste filmpjes kleine onvoldoendes maar er zaten ook zeker een aantal zeer leuke en goede tussen wat de film mij toch wist te boeien tot het eind.
Mijn favoriete filmpjes waren zonder enige twijfel: Sweet Tooth, Trick, The Weak and the Wicked, The Night Billy Raised Hell en mijn meest favoriet van de gehele film is absoluut: Friday the 31st. Man wat was dit een heerlijke werkje.
Toen de film begon dacht ik gelijk al: nee he, zal vast een soort achterlijke Friday The 13th rip-off worden. En ja, dat was het ook. Maar gek genoeg heb ik me zo onwijs vermaakt met dit filmpje. De comedy was zo vreselijk flauw,droog en slecht dat het gewoon leuk werd en ook nog is lekker overdreven gore (wat er overigens niet zo heel best uit zag) maar wel heeeeel erg leuk om naar te kijken. Nogmaals ik heb de film met wat vrienden bekeken en we hebben allemaal bij het filmpje Friday the 31st allemaal in een deuk gelegen.
Ik denk dat ik na het zien van deze film toch ook de VHS reeks weer is opnieuw zal bekijken, misschien dat die films mij nu ook beter zullen bevallen.
Al met al helaas net geen voldoende maar wel een dikke vette 2,5* en hij is zeker het kijken waard voor een avondje vermaak.
Shadowed
-
- 8385 berichten
- 5269 stemmen
Up and Down.
Sweet Tooth 3,0*, leuk gedaan. Ook een van de betere in deze film.
The Night Billy Raised Hell 2,5*, Lollig, maar wel matig
Trick 2,0*, sloeg nergens op. Vreemd deel.
The Weak and the Wicked 2,5* Acteerwerk was ok, maar de rest matig.
Grim Grinning Ghost 2,5* Bekende actrice kon dit deel ook niet volledig reden, een beetje een saai deeltje moet ik zeggen.
Ding Dong 2,5* Sloeg ook nergens op, moest het hebben van vreemde elementen die op mij niet erg overkwamen.
This Means War 2,5* Ook wel lollig, maar soms wat vergezocht, had van mij iets langer mogen duren.
Friday the 31st 3,0* Ja deze was heel lollig. Sloeg volkomen nergens op maar was zeer vermakelijk met dat beesie.
The Ransom of Rusty Rex 3,0* Wel ok, soms grappig maar er had iets meer in de make up gemogen.
Bad Seed 2,5* Tegenkrommend acteerwerk, maar door het totaal stompzinnige idee toch wel een 2,5. Had wel een zwak voor die pompoen
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Even bruut als de reclameleus op de poster. Is dat niet de clichéuitspraak van Busta Rhymes in Halloween Resurrection? Tikkeltje inspiratieloos, zonder subtiliteit en vernuft zoals deze verzameling Halloweenfilmpjes. Bij deze meteen onderzocht hoe het voelt om het rond het middaguur op een zomerse dag in juni te kijken en dat werkt niet echt bevorderlijk. De gordijnen moesten gesloten worden omdat het beeld grotendeels aardig donker was. Alhoewel ik ook af en toe niet het gevoel had van een 31ste oktobersfeer, zo spraken ze bijvoorbeeld over temperaturen van 100℉ in verhaal #2 (37ºC).
Het was prettig geweest als de verhaaltjes genummerd waren of gescheiden konden worden met aankondigingen ed. het werkte een beetje verwarrend. Verhaal #2 (Barry Botswick is door ouderdom niet meer te herkennen) vond ik tezamen met verhaal #9 (was dat écht John Landis?) de beste van de selectie, dat terwijl ik #8 een van de lompste vond. Alleen omdat het wat refereert aan bekende griezelfilms (ook bijvoorbeeld de tuinbroek van Madman) wil nog niet meteen betekenen dat het goed is. Verhaal #10 was een domme, maar ik snap dat ze geen betere hadden als afsluiter. No 7 was dan weer de minste, zo'n kinderachtig burengevecht en een stomp stuk hout is genoeg om beiden te spietsen? Net zo merkwaardig hoe in #8 bloed zo hevig kan rondspuiten als een rikketik al een tijdje is gestopt met kloppen. #5 was bondig, maar verrassend...leuke jumpscare.
OK, maar legt het af tegen Trick 'r Treat. Die halloweenfilm is pas écht een traktatie.
alexspyforever
-
- 21063 berichten
- 2328 stemmen
Ik zie vergelijkingen met Trick 'r Treat, ook zo een horror anthologie maar met minder verhalen en soms lopen deze verhalen door elkaar. In Tales zijn het allemaal aparte verhalen met als centrale thema Halloween (zoals de titel al verklapt). Deze vind ik persoonlijker leuker al is 10 verhalen misschien net iets te veel waardoor er een aantal onafgewerkt voelen. Sommige verhalen waren ook gewoon heel flauw zoals die met de burenruzie en ook die ene waar een vrouw niet mag omkijken kon ik weinig mee. De rest was vermakelijk genoeg om voor de volle speelduur te blijven boeien.
Noodless
-
- 9200 berichten
- 5832 stemmen
Tien verhalen zijn wat teveel, zeker als er geen enkele boven het gemiddelde uitkomt. Het eerste verhaal is nog behoorlijk en de drie verhalen naar het einde vallen nog enigszins mee doordat ze min of meer grappig zijn. Zo komt er een grappig alien manneke voorbij die de strijd aan gaat met een killer, een kleine engerd die eenmaal bij jou terecht komt altijd bij jou zal blijven en een te gek verhaal rond een pompoen die mensen gewoon op eet. Maar het blijft allemaal toch wel matig qua inhoud en spanning. Het komt eerder flauw en belachelijk over. De andere verhalen zijn gewoon slecht tot zeer slecht. 3/10
Kondoro
-
- 10694 berichten
- 2485 stemmen
Toch een beetje uitgekozen voor deze avond, ‘Halloween avond’ ook wel te verstaan. Toch een best vermakelijke film die helaas na de zesde korte film wel wat in kakte en me wat minder begon te boeien. Heel origineel is het natuurlijk allemaal niet meer, toch kan ik dit soort films altijd wel waarderen waar een paar leuke namen in de horror wereld de krachten bundelen om met elkaar één film te maken. Toch moet het wel interessant zijn en dat zijn niet alle filmpjes, de eerste twee vond ik het beste, daarna ging het langzamerhand berg afwaarts en zoals ik al zie na het vijfde filmpje kakte de film al snel in, en dan duurt die nog best lang.
Het acteerwerk daar kun je niks op aanmerken, de één acteert natuurlijk wat strakker dan de ander maar daar kun je moeilijk echt wat van zeggen aangezien het tien korte films zijn heeft elke film natuurlijk een andere cast. Het concept was leuk en de uitvoering was ook wel geslaagd. De regisseurs krijgen allemaal de kans om hun eigen visie of leuke horrorverhaal rond ‘Trick or Treat’ en mogen hierbij de engste versies verzinnen. Zo krijg je wel wat variatie maar toch keren er enkele gezichten terug, dat is wel leuk!
Ook weet de één natuurlijk wat meer bloed te gebruiken dan een ander. Zo was het eerste verhaal lekker goor maar zijn er ook een aantal die zich wel wat inhielden. Verder kun je er niet zoveel van vertellen, een echt verhaal kent de film niet dus daar ben je ook snel op uitgekeken. Leuk vermaak op Halloween avond, toch minder zin om alle korte filmpjes één voor één te beoordelen. Zelf kijken zou ik zeggen, zo’n verspilling van tijd is het ook weer niet.
3.0*
Shaky
-
- 3717 berichten
- 12392 stemmen
Vermakelijke film met het Halloween thema. Er zit genoeg in om anderhalf uur te kunnen boeien al is lang niet elk segment even sterk.
1. Redelijk; er is wat gore aanwezig, de spirit van Halloween wordt fijn weergegeven en het geheel is horror-waardig.
2. Vreselijk; flauwe onderbroekenhumor, slecht uitgewerkt verhaal, onnodige Bostwick cameo om de illusie te creëren dat dit geen troep is. Helaas, de illusie werkt niet; dit is troep.
3. Nice! Evil kids die even lekker los mogen gaan. Geen uitleg, geen backstory; gewoon knallen. Als film zou dat niet bevredigen, maar als segment in deze verzameling is het uitstekend.
4. Leuk! Iets te veel uitleg en een hilarisch slecht monster, maar de opbouw en sfeer kloppen volledig. Geinig.
5. Fijn segment. Lekker campy en ouderwetse schrikeffecten. Voorspelbaar van begin tot eind, maar wel uitstekend uitgewerkt voor het beoogde doel. Heerlijke cheesy.
6. Wellicht het segment met het beste achterliggende psychologische aspect. De uitwerking is echter bijzonder matig. De cast is aardig, maar de uitvoering van het diepere verhaal is slecht. Jammer.
7. Vreselijk. Slecht script, slecht acteerwerk, vreselijke muziek en zeer irritante echo die af en toe ingezet wordt. Diepe onvoldoende.
8. Wait..what? , in ieder geval het meest originele verhaal van alle korte filmpjes. Fouter dan fout, maar stiekem best wel lekker. Kudos voor deze volslagen nonsense.
9. Jammer dat er een soort van komedie-aspect aan dit verhaaltje is toegevoegd. De olijke muziek, de 'grappige' geluidjes die Rusty maakt... nee, dat zorgt ervoor dat het allemaal stukken minder interessant is. Tegen het einde ook met die 'twist' ... sjonge jonge... kinderachtig gedoe. Diepe onvoldoende.
10. Leuke onzin. Die politieschets deed me toch wel even gniffelen.
Dikke zes en door de aanwezigheid van een heleboel horror-helden van weleer (o.a. Stuart Gordon, Felissa Rose, Lin Shaye,Adrienne Barbeau en Barbara Crampton ) wil ik het zeker afronden naar boven: 3,5*.
Left4Dead
-
- 3241 berichten
- 3691 stemmen
Een verzameling puber Halloween-verhaaltjes. Korte filmpjes hebben zo hun voordeel, is er geen zak aan dan ben je er snel doorheen. Niet elk prentje vond ik geslaagd, nogal een verschil in kwaliteit.
1 - Aardige opzet, sweet tooth is leuk bedacht en verhaaltje loopt aardig. Klein beetje creepy, maar
neigt meer naar grappig met een leuk eind. 3**.
2 - Heel slap/flauw met bovenal erg misplaatste kinderlijke geluidjes. 2**.
3 - The Purge, totaal doelloos en voornamelijk slap. 2**.
4 - Mount Up, een Halloween-western, kom maar eens op het idee. Origineel, dat wel maar
geslaagd in geen geval. 2**.
5 - Nou veel fantasie was er niet nodig dacht de schrijver waarschijnlijk, er gebeurt dus ook eigenlijk
niets. De sfeer is wel aardig neergezet, vooruit 2,5**.
6 - Prachtig acteerwerk, the devil may cry. Vermakelijk, 3,5**.
7 - Zeer karig en moet als humor doorgaan? Mislukt, 1,5**.
8 - Aardig en zorgt voor een prima glimlach. 3**.
9 - Leuk, origineel. 3,5**.
10 - Pumpkinhead, a total clusterfuck. Leuk, 3**
Ach veel horror met een grote knipoog. Voor een keer leuk, 3** overall.
Collins
-
- 6244 berichten
- 3719 stemmen
Een film met tien korte segmenten waarvan de rode draad gezien de titel wel duidelijk is. Tien verhaaltjes die zich allemaal afspelen in hetzelfde stadje gedurende dezelfde avond van Halloween. De verhaaltjes spelen zich onafhankelijk van elkaar af, maar er zijn wat kruisverwijzingen en soms zien we een personage uit een ander filmpje ergens anders ook voorbijkomen. Tien verhaaltjes in een film met een speelduur van 92 minuten. Lekker kort en puntig. Leuk.
Het zou bijzonder zijn als alle verhaaltjes even goed verteerbaar zouden zijn. Dat is dan ook niet zo. Met elf regisseurs en screenwriters is er verandering van spijs en van kwaliteit. Toch bevinden het niveau en de amusementswaarde van de filmpjes zich niet ver van elkaar. Grote uitschieters naar boven en naar beneden zijn er niet. Er is geen filmpje dat ik met afgrijzen heb bekeken.
Wat in bijna alle filmpjes opvalt is de humoristische aanpak. Eén filmpje met de titel ‘Grim Grinning Ghost’ is de serieuze uitzondering. Een spannend verhaal over een jonge vrouw die alleen op weg naar huis is, maar toch niet zo alleen blijkt te zijn. Een opvallende uitzondering in vergelijking met de overige negen bijdragen die een komische insteek bezitten.
Weinig kwalitatieve omderlinge verschillen wat mij betreft. De één wat leuker dan de ander, maar op zich kijken alle filmpjes prettig weg. Toch sprongen drie filmpjes er net iets positiever uit. Het eerste is “Trick” een confronterende maar ook zwartkomische bijdrage van Adam Gierasch (regisseur van Night of the Demons (2009)) over wraaknemende kinderen. Ik ben niet zo gecharmeerd van zijn werk, maar deze bijdrage was erg leuk. Het tweede is het zwartgallige en bijtende sprookje “Ding Dong” van Lucky McKee (The Woman (2011)). Het derde is getiteld “Friday the 31st” en is geregisseerd door Mike Mendez (Don't Kill It (2016)). Een absurdistisch getint verhaaltje met een knipoog naar Friday the 13th.
Ik moet natuurlijk ook nog even de fijne knipoog in de vorm van Adrienne Barbeau noemen die in haar rol als radio DJ de verhaaltjes een beetje aan elkaar praat. Eenzelfde rol vervulde zij in John Carpenter’s fantastische The Fog (1980).
Tales of Halloween is een leuke film. De horrorfactor is niet heel hoog. De film is illuster popcornvermaak dat het zoekt in humor en absurditeiten en geinige twists. Ik heb er sardonisch grijnzend van genoten.
Shadowed
-
- 8385 berichten
- 5269 stemmen
Herzien.
Het is alweer even geleden dat ik deze film heb gekeken en zeker na meer dan 5 jaar is mijn kijk op films veranderd. Ondanks dat Tales of Halloween niet bepaald hoog scoort op MovieMeter wordt de film toch altijd wel bovenaan gezet bij Halloweentiplijstjes. Op basis daarvan toch besloten het nog een kans te geven en het bleek inderdaad beter te zijn dan voorheen.
Sweet Tooth (3,0*). Beviel me iets minder maar het blijft vermakelijk. Aardige gore en een meer dan sterke opbouw, maar de uiteindelijke pay-off laat te wensen over. Ik vind persoonlijk dat het vooral ligt aan het monstertje zelf, dat nergens echt dreigend of interessant weet te zijn. Als je een segment echt ergens van kan laten afhangen binnen dit concept dan is het dat wel, maar Dave Parker laat daar steken liggen.
The Night Billy Raised Hell (2,5*). Darren Lynn Bousman en komedie zijn niet zo'n ideale combinatie naar mijn persoonlijke optiek, maar hijzelf vind blijkbaar van wel. Binnen zijn carrière heeft hij voor redelijk eigenzinnige filmpjes gezorgd, maar zonder dat deze alleen de moeite waard waren. Zijn korte segment hier begint redelijk lollig, maar kent nergens een passend Halloween-sfeertje en valt vooral dood op het vlak van humor. Het uiteindelijke einde vond ik maar zo-zo.
Trick (3,0*). Beviel me een aanzienlijk stuk beter dan de eerste keer. Ik sluit ook niet uit dat ik toen gewoon de reveal heb gemist, want qua logica vond ik het een stuk sterker staan. Een beetje jammer dat Adam Gierasch (dit was opvallend zelfs) op het vlak van gore niet genoeg weet uit te halen. Conceptueel is de film aardig en de wending zelfs sterk, maar op de ultieme kansen zoals het bloedvergieten scoort Trick niet zo hoog.
The Weak and the Wicked (2,5*). Zeer aardig acteerwerk (Grace Phipps!), maar in principe niet hard genoeg en vooral te kort om de opvallend deprimerende en serieuze toon te kunnen onderhouden. Het concept lijkt ook niet echt bedoelt te zijn voor een segment zo kort als deze, maar het moet er mee door. Het begint aardig en het achterliggende idee is leuk, maar op het vlak van uiteindelijk gespook simpelweg niet de moeite waard.
Grim Grinning Ghost (3,0*). Geweldig al die cameo's in het begin en Axelle Carolyn zorgt voor een lekker spookachtig sfeertje. De uiteindelijke horror valt wel tegen (wat een goedkope scare), maar de aanloop kijkt lekker weg en als horrorliefhebber zal je met name de opening van dit segment goed kunnen waarderen. Carolyn heeft er ook voor gezorgd dat Tales of Halloween uiteindelijk van de grond is gekomen.
Ding Dong (2,0*). Dit was toch een serieuze misser. Lucky McKee heb ik als regisseur ook altijd leuker gevonden binnen de iets strakkere verhalen zonder teveel poeha. Ding Dong leunt bij een zeer sterk spelende Pollyanna McIntosh, maar al dat overige weirde gedoe was niet aan mij besteed. De uiteindelijke onthulling wordt ook dusdanig open gelaten dat het weinig zin heeft voor McKee om überhaupt met zoveel overgave in te zetten.
This Means War (3,5*). Erg lollig. Kort, maar treffend. Vooral op komisch vlak kon ik dit erg waarderen. Wellicht dat het uiteindelijk niet genoeg weet op te vallen tussen de andere segmenten (die duidelijk surrealistischer van aard zijn) maar eenmaal de fun begint is dat snel vergeten. Burenruzies als concept liggen me persoonlijk ook net wat meer, dus dan vallen filmpjes zoals deze snel binnen de toon.
Friday the 31st (4,0*). Ik heb Mike Mendez eigenlijk nooit met zoveel overgave en gevoel voor fun zien regisseren. Deze kent duidelijk een heel ander sfeertje dan de andere segmenten, maar het enorme tempo compenseert dat met gemak. De humor, de horror en vooral de creativiteit zegevieren in dit stukje. Ik had graag gezien dat het nog een heel stuk langer zou duren, maar zo mooi mocht het niet worden.
The Ransom of Rusty Rex (3,0*). Leuke humor, geweldige onthulling maar uiteindelijk tegenvallend op het vlak van designs. Ryan Schifrin toont op dat vlak gewoon pure luiheid en dat is zonde, want verder loopt het segment meer dan aanstekelijk en is zo voorbij. Het past binnen het concept van Tales of Halloween, maar deed me eigenlijk erg denken aan Sweet Tooth qua kritiek.
Bad Seed (3,0*). Lollig wezentje dat voor onheil zorgt, daarom ook een beetje zonde dat er zulke oninteressante acteurs tussendoor lopen om dit wezen van de straat te schieten. Een leuk sfeertje en hoog tempo vieren hoogtij binnen Bad Seed, maar uiteindelijk is het vooral te kort en iets te braaf voor een volledige overtuiging. Zeker van een regisseur als Neil Marshall (al filmde hij dit binnen 2 enkele dagen) verwacht je domweg iets meer dan dit.
Gemiddeld kom ik uit op een 2,95*, dus dat ronden we dan gezellig naar boven af. Ondertussen is het alweer even geleden dat ik een voldoende aan een anthologiefilm heb gegeven, dus dat doet het clubje van Tales of Halloween dan erg goed.
Het laatste nieuws
Rebel Wilson doet boekje open over wangedrag 'Borat'-acteur Sacha Baron Cohen, Austin Butler speelt alcoholverslaafde oud-honkballer | MovieMeter Recap
'Red Oaks' op Prime Video snijdt serieuze onderwerpen aan met veel humor: 'Dit verdient een cultstatus'
Welke films worden vanavond uitgezonden op televisie?
Eerste trailer uitgebracht van nieuw seizoen 'Mayor of Kingstown' met Jeremy Renner die is teruggekeerd na zijn heftige ongeluk
Bekijk ook
Nicholas Nickleby
Avontuur / Drama, 2002
28 reacties
The Loved Ones
Horror, 2009
184 reacties
Deathgasm
Komedie / Horror, 2015
100 reacties
Wendell & Wild
Animatie / Fantasy, 2022
8 reacties
Backtrack
Thriller / Mystery, 2015
35 reacties
The Final Girls
Komedie / Horror, 2015
109 reacties
Gerelateerde tags
heksgebaseerd op boekhalloweenbloemlezingdoodkwaadaardigtrick or treating vrouwelijke regisseur
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes | Publishing Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.
Social media
Realtimes | Publishing Network
- Registreer |
- Contact ons |
- Over ons |
- Adverteren |
- MovieMeter Films Wiki |
- Series Wiki |
- Algemene voorwaarden en privacybeleid |
- Consent wijzigen |
- RSS Feeds |
- API
© 2024 MovieMeter B.V.