Poor Little Rich Girl (1936)

Familie / Muziek

geregisseerd door Irving Cummings
met Shirley Temple, Alice Faye en Gloria Stuart

De verveelde Barbara Barry wordt door haar vader eindelijk naar een school gestuurd. Onderweg raakt haar 'nanny' gewond en Barbara is op zichzelf aangewezen. Ze wordt opgepikt door een groep artiesten die haar een rol in hun dans-act geven.

avatar van matthijs_013
Ik heb de film gekeken voor Alice Faye en Gloria Stuart, wiens rollen helaas erg klein zijn. Bijna alle aandacht gaat naar de zeer irritante Shirley Temple. Wellicht had ik m als klein kind leuk gevonden, maar nu is er geen bal meer aan. Zelfs voor Faye en Stuart de moeite niet echt waard...