The Big Bounce (2004)

Misdaad / Komedie

geregisseerd door George Armitage
met Owen Wilson, Morgan Freeman en Gary Sinise

Surfer en bedrieger Jack Ryan reist af naar Hawaï, en doet daar een klus voor Walter Crewes, een rechter op het eiland. Zijn nieuwe baantje brengt hem in contact met een mooie en ondernemende vrouw, die echter de geliefde van een onroerend goed-magnaat blijkt te zijn. Ryan moet nu kiezen tussen de vrouw, het geld of doen wat goed is.

Pastichio Rocker
Tsja, het is alsof je naar een filmpje zitten te kijken van die vage oom die op vakantie is geweest naar Hawaii, en met alle geweld zijn filmpje aan iedereen moet laten zien wat voor 'spannende' dingen hij allemaal heeft gefilmd. Helaas heeft de man geen zak meegemaakt behalve met zijn dikke pens op het terras zitten en het stiekem filmen van het vrouwelijk schoon, en daar zit eigenlijk niemand op te wachten. 1*

avatar van jackie chan
Koos schreef:

ik denk dat het sarcastisch bedoeld is...

Achja bij owen is het duidelijk zijn hoogtepunt was 2 films opnemen met Jackie Chan:P

Owen vind ik de grpapigste americaan! Vond vroeger eddy murphy beter maar die verveelt me pas echt!

Deze film was indd wel wat rommelig maar had genoeg leuke momenten en gezellige sfeer. 3 sterren

avatar van Ace Hanlon
Koos schreef:

ik denk dat het sarcastisch bedoeld is...

Dit moet wel sarcastisch bedoeld zijn.
Moragn Freeman heeft heel veel hoogtepunten gehad en Bruce Almighty hoort daar niet bij.

avatar van MrHorror
vond het zelf een erg matige film

avatar van Spetie
Owen Wilson, Morgan Freeman, Gary Sinise en Charlie Sheen zitten in deze film en als je er als regisseur dan in slaagt om zo'n slappe hap te maken, dan is het duidelijk dat je als regisseur in ieder geval geen talent hebt. Deze film heeft een zeer zwakke inleiding en pas na 40 minuten krijg je eindelijk een beetje een idee waar de film over gaat. De humor is maar mondjesmaat aanwezig en ook de trage vertellijn doet de film niet echt goed. Het is te danken aan de acteurs, vooral Wilson, dat er nog wel wat te genieten valt, want anders was het echt een film geweest die helemaal niets had voorgesteld. Visueel is het allemaal niets bijzonders en de regie is ook zeer en zeer matig!

1,5* dankzij Wilson en co

leuke film met Owen Wilson weer precies juist gecast. verstand op nul en gaan met die banaan

Een paar leuke scenes en een zeer mooie Sara Foster maar de rest van de film stelt erg teleur. Als je ziet wat voor een cast hierin meespeelde o.a. Owen Wilson, Morgan Freeman, Charlie Sheen en Vinnie Jones dan vraag je je af "kon daar niets beter van gemaakt worden".

avatar van ILDIB
Owen Wilson is net zo irritant en stereotyp als ben stiller of adam sandler. Kan helemaal niks behalve nasaal klagen.. Meestal de irritante factor in eenfilm.

avatar van RodneyS
Inhoudsloze, chaotische en humorloze film.
Alleen de mooie beelden van het eiland zijn soms de moeite waard.

keek alleen maar wegens die meid XD

avatar van The Almighty
Matige film. Wel een mooie vrouw

avatar van AjaxRulezzz
Ik vond het wel een mooie film, wel een van de mindere van Morgan Freeman maarja. Door Sara Foster komt er een 0,5 sterretje bij

geen slechte film. 2de keer dat ik hem zie. Ik wist al niet meer over wat hij ging. Verhaal was wel goed. Owen Wilson speeld altijd wel goed.

avatar van AGE-411
Zaterdag 23:55 op VT4

pumpking
Door de mooie beelden van het eiland verdient ie één ster.

Veel meer was er niet echt aan. Er zat amper een echte verhaallijn in.
Waarom Morgan Freeman, Charlie Sheen, Owen Wilsen in zo'n film meedoen...

avatar van 606
ze drinken daar heiniken bier.

606 schreef:
ze drinken daar heiniken bier.

HeinEken bier?

bobby4785 schreef:

HeinEken bier?

Oeps typ foutje

avatar van 606
Paar leuke acteurs in een film die het daarmee niet red.
Verhaal is goed maar niet al te best uitgewerkt.

3 sterren

avatar van Fortune
Ik vond dit een ontzettend slechte clichématige komedie die Owen Wilsen, Morgen Freeman en Charlie Sheen niet had kunnen redden.

Ow wat zie ik hier dit is niet eens een komedie maar een thriller/misdaad als dat serieus zo bedoelt is maakt de film alleen maar slechter.

Geen een keer moeten lachen om de zo geforceerde humor in deze film en het verhaal heeft me vanaf de eerste minuut al niet kunnen boeien.

GuyB
Topacteurs in een pulpfilm...Leuk, maar een erg slechte film. Doelloze dialogen en gebeurtenissen die niet goed samenhangen, zoals ik zei:

Doelloos.

avatar van casper21
Een echt verstand of nul filmpje. Heb me prima vermaakt met deze film, maar soms toch te voorspelbaar.

avatar van Madecineman
Madecineman (moderator)
Zinloze bikini, Hawaii promotiefilmpje met een topcast die een lekker gage komt opstrijken zonder zich ook maar enigszins te moeten inspannen.
Niet grappig, niet doordacht en zelfs als hersenloos zomerhitje zwaar onder de maat. Charlie Sheen, met snor lijkt nog het meest op een gedateerde pornoster (dus denk dat we die snor binnenkort vaker gaan zien ). Als eye candy valt Foster me toch wat tegen, veels te skinny naar mijn smaak. Geef mij maar die lekkere krullenbol van een #9 (goede keuze dus van Wilson op het eind van de film).

1.5* om de bikini's dan maar...

avatar van van duijn
jammer dat ik nog niet het gemiddelde gezien had voor ik deze film bekeek want mijn verwachtingen waren hoog toen ik die mooie cast zag. Helaas heb ik geen enkele keer eens goed kunnen lachen wat een voetbaloze zaterdagavond nog saaier wist te maken. Wel leuke beelden van Hawaï en de dames. *2.0

Tja, wel mooie beelden van Hawai en de plaatselijke al dan niet tijdelijke bevolking. Het verhaal had verder (ook) weinig om het lijf. De intro was tamelijk vreemd in relatie tot de rest van het verhaal. De film had een beter scenario verdiend. Toch maar een voldoende voor de beelden van Hawai en moeite van Foster en Freeman. En dan ben ik gul.