Get Hard (2015)

geregisseerd door Etan Cohen
met Will Ferrell, Kevin Hart en Alison Brie

Een rijke bankdirecteur, genaamd Jaimes King (Will Ferrell), wordt ten onrechte veroordeeld voor fraude en zal in een maximaal beveiligde gevangenis terechtkomen. Om zich voor te bereiden op zijn opsluiting wendt hij zich tot Darnell Lewis (Kevin Hart), de man die zijn auto wast, om zich 'harder' te laten maken in de laatste 30 dagen van zijn vrijheid.

avatar van keimpeS
Superflauwe humor, niets voor mij, daarnaast kon ik er ook niet echt om lachen. Soms een klein glimlachje, maar daar blijft het dan ook bij. Het verhaal is ook niet echt veel soeps, viel mij erg tegen deze film. 1 punt voor die schuddende billen

Enorm platte komedie vol stereotype humor en een flauw verhaaltje. Voor Ferrell is dit echter geen probleem om toch erg grappig uit de hoek te komen. Dat het verder uiterst voorspelbaar is en er een geforceerd actie element in moet nemen we dan voor lief.

geinige film, waarin de hoofdrolspelers een klik hebben, Hart is bij vlagen briljant....

avatar van Mr-Mcmovie
Matig goed.

Get hard is een heel amusant filmpje met echt geinige scenes o.a. als het duo in crenshaw is, en de training als ze in de zogenaamde cel binnenspringen en Ferrel raakt gewond met het mes in zijn voorhoofd.

Kevin Hart vind ik een niet echt speciaal acteur, soms vind ik zijn films goed, en soms zijn ze niet eens kijkbaar maar Ferrel en Hart als komisch duo vond ik nog wel erg leuk en heb heel goed kunnen genieten.

Verder ook een aantal goede nummers door de film heen.

Een film met Ferrell wordt en blijft een Ferrell film. Je houdt van Ferrel of juist niet. In ieder geval kan ik niet veel meer zinnigs zeggen over deze (Ferrell) film. Naar mijn mening een vette film om te zien en Hart maakt het een paar tandjes meer Ferrel..

Overigens zag ik net voor het beoordelen van Get Hard de trailer van "A Deadly Adoption". Als je weet wie Ferrell is, dan kijk wel heel vreemd naar die trailer

avatar van Daan258
Slecht was de film niet maar ik had er absoluut meer van verwacht.
Ik ben altijd wel fan van Will Ferrell, maar in dit filmpje vond ik hem toch wat zwakjes.
Het was allemaal zeer vermakelijk om naar te kijken en er zaten zeker wat grappige momenten in maar ik heb vele male betere films gezien met will Ferrell die stukken grappiger waren.
Ook vond ik de film erg veel weg hebben van Big Stan (2007)
leuk voor tussendoor maar net geen 3,0* van mij

Ik vond de film van begin tot eind super grappig. Het verhaal best goed uitgewerkt. Zowel de Afro Amerikaanse als de blanke cultuur worden flink op de hak genomen en daar hou ik persoonlijk van. De taferelen in op het gay terras, en het optreden van de " bediening" van mister Ferrell levererde bij mij in ieder geval ernstig de slappelach op.

avatar van milannn
Best geinig filmpje, met af en toe leuke humor zoals Romani beschrijft, maar wat mij betreft niet meer dan dat.

avatar van Chelsea94
Een van de leukere komedies die ik de laatste tijd heb gezien.

avatar van Madrox
Slappe hap en de grappen zijn ongrappig, een dikke 1 voor het synchroon laten lopen van beeld en geluid.

avatar van wess16
Ik moet al lachen als ik dat smoelwerk van Will Ferrell zie, dus dit was een kolfje naar mijn hand. Prima mee vermaakt hoewel het verhaal niet erg hoogstaand is.

avatar van Aapje81
Typische Will Ferrell film die het hier moet doen met de hyper actieve dwerg Kevin Hart. Hier en daar levert dat een aantal erg leuke scenes op en af en toe heb ik hard gelachen maar deze hoort zeker niet tot het beste werk van Ferrell.

Desondanks nog steeds boven gemiddeld.

avatar van frolunda
Balanceert een beetje tussen erg leuk en erg flauw maar in zijn totaliteit heb ik me toch wel vermaakt met Get hard.Ferrell behoort zeker niet tot mijn favoriete acteurs maar als comedy man heeft ie toch wel iets unieks en weet hij van het meest waardeloze script toch nog wel iets te maken.
Wat voor deze film ook meehielp was de goede wisselwerking met Hart,wat de echt flauwe stukken (die gay bar bijvoorbeeld) toch iets beter verteerbaar maakten.
Het verhaal was zeker niet slecht bedacht al had de uitwerking wel wat beter gekund.
Verder is het gewoon veel "hit and miss" werk maar uiteindelijk geraakt Get hard nog wel aan een kleine voldoende.