Jem and the Holograms (2015)

Fantasy / Muziek

geregisseerd door Jon M. Chu
met Aubrey Peeples, Stefanie Scott en Hayley Kiyoko

Een tienerwees, Jerrica Jem Benton, wordt een online zangsensatie en gaat samen met haar zusjes op een speurtocht door Los Angeles om de laatste boodschap die haar vader achterliet te ontcijferen.

Vanaf 22 oktober in de bioscoop (Universal)
EDIT: release verplaatst naar 24 december

Trailer geplaatst

avatar van John Milton
kappeuter schreef:
Vanaf 22 oktober in de bioscoop (Universal)
EDIT: release verplaatst naar 24 december

Ik twijfel of ze hem nog uit durven brengen: Jem And The Holograms Has Been Pulled From Theaters - CINEMABLEND
The movie now holds the dubious distinction of being the worst major studio opening this year and also having the worst opening in the history of time for a film on more than 2,000 screens
1,3 miljoen opening weekend, op meer dan 2000 schermen, en dat was het goede weekend. Vorige week waren het rond de 16 mensen per scherm per week. Reken maar uit

Het zal Universal trouwens financieel niet deren dit jaar, zoals je in het artikeltje kunt lezen

avatar van Prudh
Volgens mij gaat deze helemaal niet meer uit.

@ John Milton Prudh

De Nederlandse release is inderdaad komen te vervallen.

Zonde van het talent van Molly Ringwald en Juliette Lewis.

avatar van Sparkle
stinissen schreef:
Zonde van het talent van Molly Ringwald en Juliette Lewis.

Zonde van de hele Jem and the Holograms legacy.

Sparkle schreef:

Zonde van de hele Jem and the Holograms legacy.

Inderdaad

avatar van keimpeS
Ik behoor niet tot de doelgroep van deze meidenfilm. Ik heb de film dan ook na zo'n 30 min. uitgezet, vond het zonde van mijn tijd. Ik ga ook geen sterren geven omdat ik de film niet heb uitgekeken!

avatar van frolunda
Niet best dit........keek deze eigenlijk naar aanleiding van de animatie serie maar dit was grotendeels tijdverspilling.Lelijk camera werk,een wel erg clichématig verhaal plus tenenkrommende boodschap en matig acteren.En daar kon ook de (slechte) muziek weinig aan veranderen.Gelukkig doken de Misfits uiteindelijk nog op voor het er waarschijnlijk nooit komende vervolg.
Gelukkig treden de echte en originele Misfits ook weer op.

@ John Milton Prudh

De Nederlandse release is inderdaad komen te vervallen.

Schijnt toch dat hij 24 december 2015 zijn Nederlandse première heeft gehad

lezertje
Ik hoop toch echt dat mijn dochters deze Ranzige, valse en infantiele bagger over een suffe Internet meidenband, die nog suffere liedjes zingt, NOOIT hoeven te zien.

lezertje schreef:
Schijnt toch dat hij 24 december 2015 zijn Nederlandse première heeft gehad

Nee hoor, dat klopt niet. IMDb-info is achterhaald.

kappeuter schreef:

Nee hoor, dat klopt niet. IMDb-info is achterhaald.

Dus hij heeft niet in de Nederlandse bioscopen gedraaid? Lijkt mij niet meer dan terecht.

Ja, dat heb je goed gelezen.

avatar van Spoelworm
Even zien, je had bravestarr,black star ,transformers, mask, he-man en dan nog inspector gadget. Daarvóór had je al heel wat slappere tekenfilms voor je kiezen gekregen op ..... Fun Factory! Het valhalla voor de kindertjes die op zaterdag vroeg uit bed wisten te komen in de mid 80s . Waarvoor dank,sky channel.

Een van die tekenfilms die maar leek te duren en mogelijk in de weg stond van het kijken naar waar het allemaal echt om draaide (tegen de tijd dat dan eindelijk masters of the universe kwam,vond mijn moeder vaak dat ik al veelste lang tv had gekeken) dat was Jem. Waar die overigens over ging dat weet ik niet meer. Zingende barbies? Mijn oudste zus vond het in ieder geval leuk.

Ik bleef liever langer in mijn bed liggen, zodat ik zonder klachten van de transformers kon genieten.